  • Data: 2009-02-24 22:59:58
    Temat: Re: filmik
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:go1sta$si9$1@inews.gazeta.pl...
    >O tym ze kierownicy puszek nie widzą motocyklistów. Co prawda z sikacza ale
    >sytuacja całkiem fajna:
    > http://filmy.scigacz.pl/relacje/Reklama_moze_pomoc/P
    rzykro_mi_nie_widzialem_cie
    > Wojtek

    To nie chodzi, że fajna sytuacja, tylko, ze to jest reklama spoleczna
    zrobiona przez organizacje samorzadowa!!!!!

    Juz widze jak np samorzad Mazowsza robi kampanie reklamowa pt: "Uczyńmy
    Mazowsze przyjazne motocyklistom". I juz widze reakcje na to: "pieniadze
    wydane na tych nierozwaznych samobojcow, zeby ulatwiac im ich szalenstwa i
    samobojstwa"

    Chociaz swoja droga moze np warto byloby jakos powalczyc o uswiadomienie
    puszkarzy, ze dla nas to oni jakby czolgami jechali wlasnie...

    Byla kiedys np taka inicjatywa, zeby jak jest zakorkowana droga trzypasmowa
    (np Pulawska rano) to puszki na srodkowym pasie zeby staly troche w prawo a
    na lewym troche w lewo i jest zupelnie spokojny przejazd dla motocykli
    środkiem wtedy. A jakby tak powalczyć, żeby na kazdym wiadukcie nad Pulawska
    i przy kazdym skrzyzowaniu postawic takie znaki jakieś z piktogramem to
    ilustrujacym - moze by cos dalo? Chociaz w tym kraju apele o zrobienie
    czegos milego drugiemu czlowiekowi to nie bardzo skutek przynosza to jednak
    np pod supermarketami widze coraz wiecej wolnych miejsc dla inwalidów (tzn
    niezajetych przez nieinwalidów), a jak zajete to juz zazwyczaj nowy merc
    albo bejca, ale normalni ludzie to juz chyba zrozumieli po dziesieciu latach
    istnienia supermarketow...

    echh... na nostalgie mi sie zebralo ale i na wkurwienie.

    to przez te pogode, ze jezdzic nie mozna.

    no to pozdro

    greg