  • 1. Data: 2011-02-25 11:30:00
    Temat: film Large format II - 5Dmk2
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Witajcie,

    Film nakrecony 5Dmk2, ociera sie o tematy fotograficzne, produkcja wlasna:

    http://www.youtube.com/watch?v=i_4nJto04-M

    Zapraszam i pozdrawiam,

    Ptas

  • 2. Data: 2011-02-25 14:36:03
    Temat: Re: film Large format II - 5Dmk2
    Od: "news.neostrada.pl" <j...@o...pl>

    wybitny ...

  • 3. Data: 2011-02-25 14:38:38
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 25, 9:36 am, "news.neostrada.pl" <j...@o...pl> wrote:
    > wybitny ...
    ...gniot?

  • 4. Data: 2011-02-25 14:47:56
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
    On Feb 25, 9:36 am, "news.neostrada.pl" <j...@o...pl> wrote:
    > wybitny ...
    ...gniot?

    :))))))))))))))))))

  • 5. Data: 2011-02-25 15:10:27
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    On 2/25/2011 6:30 AM, Ptas wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Film nakrecony 5Dmk2, ociera sie o tematy fotograficzne, produkcja wlasna:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=i_4nJto04-M
    >
    > Zapraszam i pozdrawiam,

    Cool story bro ;)

  • 6. Data: 2011-02-25 15:43:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-25 12:30, Ptas pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=i_4nJto04-M

    Może lepiej ponarzekać konkretnie niż pochwalić niekonkretnie:
    - niekonsekwencja: wózek (za dużo)/statyw/z ręki,
    - dłużyzny ujęć,
    - skompresowany fortepian i profanacja brzmień symfonicznych
    (subiektywne lecz dla mnie straszne),
    - kadry lepsze i gorsze,
    - film o niczym

    Plus... chciało się.
    To teraz raz jeszcze, ale zacznijcie od scenariusza, storyboardu i
    przede wszystkim pomysłu. W ramach ćwiczeń... miniatury Kieślowskiego z
    lat 60/70.

    --
    pozdrawia Adam
    /chcesz zrobić coś dla innych? - zrób coś dla siebie/

  • 7. Data: 2011-02-25 15:55:36
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 15:43, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > - dłużyzny ujęć,
    > - skompresowany fortepian i profanacja brzmień symfonicznych

    Czy to jest jakies dziwnie niskie FPS, czy cos nie tak z kompresja
    filmu? Zaden HD z youtube nie klatkuje u mnie, a tutaj wyraznie brakuje
    plynnosci.

    Kamil

  • 8. Data: 2011-02-25 16:27:36
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 25 Lut, 16:55, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > Czy to jest jakies dziwnie niskie FPS, czy cos nie tak z kompresja
    > filmu? Zaden HD z youtube nie klatkuje u mnie, a tutaj wyraznie brakuje
> [...]

    ...u mnie to samo:((
    StaM

  • 9. Data: 2011-02-25 18:28:00
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Ptas nadaje:
    > Film nakrecony 5Dmk2, ociera sie o tematy fotograficzne, produkcja
    > wlasna:

    A propos wideofilmowania - 1:06 filmu - okna i drzwi pociągu są w
    kształcie rombu, dół matrycy szybszy niż góra?
    Film fajny, napięcie, niesamowite sceny kaskaderskie - na konfrontację z
    40t tramwajem nawet jackassy się nie zdecydowali.

  • 10. Data: 2011-02-25 18:31:44
    Od: John Smith <u...@e...net>

    JanKo napisał(a):
    > Agent Ptas nadaje:
    >
    > A propos wideofilmowania - 1:06 filmu - okna i drzwi pociągu są w
    > kształcie rombu, dół matrycy szybszy niż góra?

    Google: "jello effect"

    --
    Mirek