  • Data: 2011-10-26 15:23:54
    Temat: Re: fikuśnie zagięta tablica....
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4ea73d96$1@news.home.net.pl...

    > Kazdego może to spotkać :/

    ano własnie. Nie czaję osób które wjeżdżają na poszkodowanego tylko dlatego
    że przeżył (mam tu na myśli np komentarze na onecie i ogolnie spotykane
    opinie w sieci)
    Kurcze, szczególnie jako motocyklisci powinniśmy się cieszyć ze przynajmniej
    udało się Wałęsie - i to bez znaczenia czy jego nazwisko miało na to wpływ
    czy nie

    No bo przeciez dobrze że przeżył! Kurcze, trzymałem za niego kciuki.

    Jak można się jeszcze czepiać w tej sytuacji i szukać dziury.