  • 1. Data: 2011-03-29 19:31:22
    Temat: fazer - ocena
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-M2487015.html
    jakies uwagi co do oryginalnosci stanu, czesci, lakieru (był taki?) itp ?

    czy moze ten?
    http://moto.allegro.pl/yamaha-fz6-s-fazer-fz-6-super
    -stan-bandit-i1511887312.html

    stan techniczny to wiadomo ze samemu trzeba ocenic ale chciałbym
    wyeliminowac ewidentne przewałki a nie znam sie na tym modelu.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2011-03-30 09:14:18
    Temat: Re: fazer - ocena
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 12.html stan techniczny to wiadomo ze samemu trzeba ocenic ale chciałbym
    > wyeliminowac ewidentne przewałki a nie znam sie na tym modelu.

    Ta pierwsza była malowana, tak po stylu to myślę, że malował maverik, tylko
    gołababa odpadła. Ta druga od handlarza więc wszystko co tam napisał to
    kłamstwo, jak to u handlarzy...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-03-30 09:29:02
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 089 roku bieżącego, Grzybol zeznał(a) jak następuje:

    > U?ytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ta pierwsza by?a malowana, tak po stylu to my?le, ?e malowa? maverik,
    > tylko go?ababa odpad?a. Ta druga od handlarza wiec wszystko co tam
    > napisa? to k?amstwo, jak to u handlarzy...

    a drugi link nie działa, czyżby już predany?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2011-03-30 10:39:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 11:29:02 +0200, PawelK vel Pablo napisał(a):

    > a drugi link nie działa, czyżby już predany?

    SOA#1
    http://moto.allegro.pl/i1511887312.html

    --
    Pozdrawiam,