  • 11. Data: 2010-04-08 13:16:35
    Temat: Re: falujace obroty Astra G
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "wawior85" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hpk31q$5ak$1@inews.gazeta.pl...
    > mocniej, co się przenosi na auto. Wszystko trwa z ok 2 sek i występuje
    > sporadycznie. Obroty raczej się nie zmieniają, ewentualnie może tak o
    > Przejmować się tym czy jeżdzić, a może poprostu po jakimś czasie to
    > minie - może tak już jest jak się czyści przepustnicę?

    Woda w paliiwie?

  • 12. Data: 2010-04-08 14:44:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 10:10:29 +0200, wawior85 napisał(a):

    > Witam,

    > Przejmować się tym czy jeżdzić, a może poprostu po jakimś czasie to
    > minie - może tak już jest jak się czyści przepustnicę?

    Przepustnica + silnik krokowy do przeczyszczenia, skąd wiesz że ta
    przepustnica została wyczyszczona tak jak powinna ?

    Natomiast nie przyjmowałbym się tym i dalej jeździł.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 13. Data: 2010-04-08 14:56:41
    Od: wawior85 <w...@g...com>

    > Przepustnica + silnik krokowy do przeczyszczenia, skąd wiesz że ta
    > przepustnica została wyczyszczona tak jak powinna ?

    Człowiek który czyścił raczej zna się za rzeczy. No ale wiadomo zawsze
    można coś przeoczyć.

    > Natomiast nie przyjmowałbym się tym i dalej jeździł.

    Dzięki

    Pozdr
    --
    http://qos.wawit.pl

  • 14. Data: 2010-04-09 23:13:55
    Temat: Re: falujace obroty
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Nie chce zapeszac, ale problem chyba rozwiazalem. W sumie bylo to
    ostatnie ogniwo. Pisze "chyba" bo od momentu wymiany problem zniknal.
    Jak wspominalem - wymienilem filtr powietrza, swiece, przewody WN,
    wyczyscilem przepustnice, pozbylem sie nieszczelnosci z dolotu - brak zmian.
    Dzis sie wkurzylem i odlaczylem przeplywomierz - silnik chodzil super,
    choc byl strasznie "maslany". Biegi zmienialy sie plynnie, ale wooolno.
    Trzeba bylo mocno auto rozbujac:) Po odlaczeniu MAFu falowanie
    zaniknelo. Znalazlem na Allegro przeplywomierz w rozsadnej cenie,
    uzywany, od mojego modelu, a i sprzedajacy byl z mojej okolicy.
    Pojechalem po MAF 30km w jedna strone i tyle sama w druga, wymienilem i
    jak na razie obroty nie skoczyly ani razu.
    Jutro pojezdze wiecej, zobaczymy jak bedzie. Od kiedy mam to auto, a to
    juz ponad 2 lata i ok 30tys km za soba palilo srednio 14l. Pewnie
    przeplywka byla walnieta juz wtedy. Sporo litrow paliwa przepalilem
    niepotrzebnie. Jestem ciekaw, czy teraz spalanie spadnie:)
    Pozdrawiam
    Piotr