  • 11. Data: 2013-02-19 15:11:42
    Temat: Re: falownik 1kw diy
    Od: shg <s...@g...com>

    On Feb 19, 1:30 pm, "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    wrote:
    > Czy to coś
    > http://allegro.pl/regulator-obrotow-falownik-do-siln
    ika-jednofaz-i302...
    > to jest to czego szukam ?

    http://allegro.pl/falownik-danfoss-0-80kva-i30139495
    18.html
    http://allegro.pl/falownik-ls-sv015ic5-1f-i304159778
    0.html

    Zasilanie z jednej fazy, 3 fazy na wyjściu. Przy tej mocy filtry
    raczej nie będą potrzebna, rezystor do hamowania pewnie też nie.

  • 12. Data: 2013-02-19 17:54:07
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    > Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:kfvbn8$7du$1@dont-email.me...

    spindle-motor-for-wood
    faultDomain_0&hash=ite

    > Moge Ci sprzedac za 50zl uszkodzony falownik 2kW :)
    > Jak naprawisz to wygrales ;)
    >
    > A jak nie naprawisz to bedziesz juz mial obudowe, wyswietlacz ;)

    Ewentualnie ja by reflektował.

  • 13. Data: 2013-02-19 19:03:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-02-19 09:05, chochlik_drukarski pisze:
> [...]
    > Chodzi o zasilanie szlifierki 800W :
    > Jest szansa coś wykombinować do 200 zł czy dać sobie od razu spokój ?
    Czy ty założyłeś się z kimś, że da się wybudować "centrum obróbki CNC"
    za mniej niż jedną średnią krajową brutto?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2013-02-20 08:29:29
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > Czy ty założyłeś się z kimś, że da się wybudować "centrum obróbki CNC" za
    > mniej niż jedną średnią krajową brutto?

    Za minimum krajowe !

    Musi to być ciche (chce tego używać w bloku) więc w grę wchodzą urządzenia
    porządnie wykonane (drogie). A frezarka to zabawka warta z 200 zł w związku
    z czym w grę wchodzą rozwiązania tanie. I dlatego szukam drogich rzeczy
    tanio (jeśli
    jakieś 800-1000 zł za komplet silnik/falownik/tuleje to tanio).

  • 15. Data: 2013-02-20 09:20:48
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    shg wrote:
> [...]
    >
    > Zasilanie z jednej fazy, 3 fazy na wyjściu. Przy tej mocy filtry
    > raczej nie będą potrzebna, rezystor do hamowania pewnie też nie.

    A ten

    http://allegro.pl/nowy-falownik-emerson-commander-sk
    -zas-230v-0-75kw-i3027793000.html

    ?

    Moc trochę mniejsza ale z tego co czytam to można je przeciążyć i zwykle nic
    strasznego się nie dzieje.
    A ta szlifierka raczej na pełnej mocy nigdy działała nie będzie.

  • 16. Data: 2013-02-20 10:02:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "PcmOl" <...@...com> napisał w wiadomości
    > "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Ewentualnie ja by reflektował.

    Skrobnij maila :)

  • 17. Data: 2013-02-20 11:08:01
    Od: Guru <g...@i...eu>

    Tia,
    ten silnik jest na 400Hz, przy 50Hz będzie miał max 3000 rpm.

    A.

  • 18. Data: 2013-02-20 12:20:42
    Od: shg <s...@g...com>

    On Feb 20, 9:20 am, "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > strasznego się nie dzieje.
    > A ta szlifierka raczej na pełnej mocy nigdy działała nie będzie.

    Wygląda na to, że jest ok. W instrukcji piszą, że trzeba rezystor
    hamujący. Nie wnikałem w szczegóły, ale teoretycznie da się zatrzymać
    silnik tracąc moc mechanicznie (a nie w rezystorze), tylko nie wiem
    jak to w tym falowniku wygląda.
    No i nie zauważyłem, że silnik na 400 Hz, w takim razie ten Danfoss,
    do którego linkowałem się nie nadaje, LS owszem.
    A ten Emerson to do wirówek do wzbogacania uranu?, 1500 Hz...

  • 19. Data: 2013-02-20 12:50:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 20.02.2013 08:29, chochlik_drukarski wrote:
    > Musi to być ciche (chce tego używać w bloku)

    Zapomnij. Frezarka, która jest w stanie porządnie frezować nie jest
    cicha. Małe gówienko do PCB jest głośne... Chcesz mieć cicho - musisz
    zapakować całość w jakąś obudowę wygłuszającą.

    Michoo

  • 20. Data: 2013-02-20 13:01:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zapomnij. Frezarka, która jest w stanie porządnie frezować nie jest cicha.
    > Małe gówienko do PCB jest głośne... Chcesz mieć cicho - musisz zapakować
    > całość w jakąś obudowę wygłuszającą.

    Frezarka jest cicha, glosny jest proces frezowania ;)