  • 1. Data: 2015-07-12 07:05:26
    Temat: fake camcorder
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    że też taki szajs ktoś popełnił, formę na wtryskarkę wykonał

    https://youtu.be/Pv-WyinggZM

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-07-12 08:01:19
    Temat: Re: fake camcorder
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    >że też taki szajs ktoś popełnił, formę na wtryskarkę wykonał

    >https://youtu.be/Pv-WyinggZM

    No przecież jest (był) określony target na takie towary.

  • 3. Data: 2015-07-12 11:27:14
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 07:05, PiteR pisze:
    > że też taki szajs ktoś popełnił, formę na wtryskarkę wykonał
    >
    > https://youtu.be/Pv-WyinggZM

    Większość chińskich zabawek to szajs, ale ludzie kupują. Żona niedawno
    kupiła telefony z klapką. Ale jak się dowiedziałem cenę to stwierdziłem,
    że dokupienie kompletu baterii AG13 w sklepie wyjdzie drożej niż nowy
    telefon. Smartfony były droższe :P
    http://goo.gl/WxG8Db

    --
    Michał

  • 4. Data: 2015-07-12 13:57:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Sunday, July 12, 2015, 11:27:14 AM, you wrote:

> [...]
    > kupiła telefony z klapką. Ale jak się dowiedziałem cenę to stwierdziłem,
    > że dokupienie kompletu baterii AG13 w sklepie wyjdzie drożej niż nowy

    this goo.gl shortlink has been disabled. It was found to be violating our Terms of
    Service.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-07-12 16:36:41
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:5857029784$20150712135724@squadack.com...

    > this goo.gl shortlink has been disabled. It was found to be violating our
    > Terms of Service.

    No tak, a jak się skur...kojadom spamera zgłasza, to mają to w dupie...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444

  • 6. Data: 2015-07-12 17:50:36
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 11:27, Michał Lankosz pisze:

> [...]
    > kupiła telefony z klapką. Ale jak się dowiedziałem cenę to stwierdziłem,
    > że dokupienie kompletu baterii AG13 w sklepie wyjdzie drożej niż nowy

    Czy ja jestem upośledzony?

    1. Żona kupiła telefony z klapką.
    2. Dowiedziałem się cenę.
    3. Komplet baterii AG13 wyjdzie drożej niż telefon.
    4. Smartfony były droższe.

    Co to jest? Jakiś szyfr, czy bełkot idioty?

    JK

  • 7. Data: 2015-07-12 18:33:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.07.2015 o 07:05, PiteR pisze:
    > że też taki szajs ktoś popełnił, formę na wtryskarkę wykonał
    >
    > https://youtu.be/Pv-WyinggZM

    Pfff, a Canomatica pamiętasz?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 8. Data: 2015-07-12 18:57:34
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 17:50, JK pisze:

    > Czy ja jestem upośledzony?
    Badam urządzenia, nie ludzi. Wolisz w punktach? OK.

    > 1. Żona kupiła telefony z klapką.
    Zabawkowe dla dzieci, dwie sztuki. Mam fotografię podesłać?

    > 2. Dowiedziałem się cenę.
    2,15zł

    > 3. Komplet baterii AG13 wyjdzie drożej niż telefon.
    3zł

    > 4. Smartfony były droższe.
    Podobne do tych:
    http://tinyurl.com/nugrb7f
    (http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1Fq8CIFXXXXaFXXXXq6xX
    FXXXR/Spanish-Language-Masha-and-Bear-font-b-toy-b-f
    ont-Baby-font-b-phones-b-font.jpg)
    Zdaje się 5,5zł.

    > Co to jest? Jakiś szyfr, czy bełkot idioty?
    Moja wypowiedź nie była przeznaczona dla idiotów. Mam się dalej
    rozciągnąć, na podpunkty?

    --
    Michał

  • 9. Data: 2015-07-12 20:00:09
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Michał Lankosz pisze:
    [...]
    > Moja wypowiedź nie była przeznaczona dla idiotów. Mam się dalej
    > rozciągnąć, na podpunkty?

    Jesteś dyslektykiem?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2015-07-13 01:13:59
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 18:57, Michał Lankosz pisze:

> [...]
    ont-Baby-font-b-phones-b-font.jpg)

    > Zdaje się 5,5zł.

    > Moja wypowiedź nie była przeznaczona dla idiotów. Mam się dalej

    Twoja wypowiedź stwarzała wrażenie bełkotu idioty.

    --
    pozdrawiam
    MD