  • 11. Data: 2012-11-19 22:28:52
    Temat: Re: f1
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a)

    > LT dziala od paru ladnych lat i nie tylko na stronie F1.

    Ale chodziło Live Timing w trybie "NIE live".

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2012-11-19 22:39:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale chodziło Live Timing w trybie "NIE live".

    komu ?:)

    sz.

  • 13. Data: 2012-11-20 14:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@o...nospam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przy okazji reklam: jak ogladam czasem kwalifikacje z nagrania, bo na
    > zywo nie moglem, to przynajmniej moge przewinac reklamy miedzy sesjami
    > ;-) Kiedys bylo fajnie, bo w Polsacie Sport Extra nie bylo reklam,
    > tylko pokazywali caly czas widok z toru (i to bez Borowczyka
    > gadajacego w tle, wiec mozna bylo odpoczac :-)

    dokładnie
    Jak coś jest z reklmamami to najlepiej zacząć ogądać poł godziny później.
    Można przewinąć eklamy i koniec ogladania jest mniej więcej zbieżny z
    końcem kwalifikacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 14. Data: 2012-11-20 17:31:52
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "szufla" <b...@e...pl> wrote in message

    > komu ?:)

    Mnie. Nie przeczytales, a odpowiadasz?

    --
    Axel

  • 15. Data: 2012-11-20 17:32:50
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > dokładnie
    > Jak coś jest z reklmamami to najlepiej zacząć ogądać poł godziny później.
    > Można przewinąć eklamy i koniec ogladania jest mniej więcej zbieżny z
    > końcem kwalifikacji.

    Nie mozna, bo wtedy live timing nie dziala :-P

    --
    Axel

  • 16. Data: 2012-11-20 17:36:44
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "zabezp" <z...@g...pl> wrote in message

    > Ale takie coś jest, tylko trzeba się zarejestrować. W tym sezonie nie
    > sprawdzałem, ale w zeszłym to na pewno działało.

    Zapis live timingu do odtworzenia? Jakos nigdzie nie widzialem...

    --
    Axel

  • 17. Data: 2012-11-20 17:53:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

    Tuesday, November 20, 2012, 5:36:44 PM, you wrote:

    > Zapis live timingu do odtworzenia? Jakos nigdzie nie widzialem...

    Na mułku się trafiają.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2012-11-20 22:21:47
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Mnie. Nie przeczytales, a odpowiadasz?

    To sobie nagraj LT, albo popros kogos.

    sz.

  • 19. Data: 2012-11-21 04:56:21
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2012-11-19 15:23, Axel wrote:
> [...]
    > zapisy Live Timing-u, zeby sie dalo odtworzyc w czasie rzeczywistym.
    > Wtedy moglbym ogladac kwalifikacje i wyscig prawie jak na zywo - TV i

    chyba jest w aplikacji na aj*

    tej za 30$ za sezon.

    gacek

  • 20. Data: 2012-11-21 16:47:04
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > chyba jest w aplikacji na aj*
    >
    > tej za 30$ za sezon.

    Nagrac mozesz sobie samemu na pcta, bez placenia.

    sz.