  • 1. Data: 2012-11-18 20:23:33
    Temat: Policyjny terror prędkości
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019395,title,Trzy-osoby
    -zginely-w-wypadku-na-zjezdzie-z-A2,wid,15102599,wia
    domosc.html

    ...a ja się pytam gdzie na tym zjeździe pojemnik z woda amortyzujący
    centralne uderzenie w rozjazd?

  • 2. Data: 2012-11-19 13:08:19
    Temat: Re: Policyjny terror prędkości
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2012, onarjusz wrote:

> [...]
    domosc.html

    > ...a ja się pytam gdzie na tym zjeździe pojemnik z woda amortyzujący

    Że co, wodę?
    Łą-giew-ka, gdzie amortyzator Łągiewki, pytam się!

    A nie, nie chodzi o amortyzator, przepraszam.
    Bariera Łągiewki:
    http://www.euroinfrastructure.eu/bezpieczenstwo/byl-
    zderzak-lagiewki-bedzie-bariera-lagiewki/
    3Mzł dostali na "projekt unijny".
    Mam tylko jedno pytanie - czy w razie niepokazania działającego
    urządzenia będą musieli je zwrócić (mzł, nie urządzenie), i czy
    w ramach ewentualnego zwrotu wystarczy ogłosić upadłość spzoo.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-11-20 08:12:24
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-18 20:23, onarjusz pisze:
> [...]
    domosc.html

    > ...a ja się pytam gdzie na tym zjeździe pojemnik z woda amortyzujący

    z wodą to chyba w filmach w USA. Zresztą co widać na materiale, nie było
    jak piszesz centralnego uderzenia w rozjazd, bo szpica tych barier jest
    nie tknięta.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 4. Data: 2012-11-20 14:30:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    domosc.html

    > ...a ja się pytam gdzie na tym zjeździe pojemnik z woda amortyzujący

    W planach... :)