  • 1. Data: 2012-11-18 22:18:12
    Temat: f1
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Polsat jest niepełnosprawny ???
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-11-18 22:39:14
    Temat: Re: f1
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-18, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
    > Polsat jest niepełnosprawny ???

    Ale o co chodzi? Pregierz Ci nie działa czy co?

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2012-11-18 22:52:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Sunday, November 18, 2012, 10:18:12 PM, you wrote:

    > Polsat jest niepełnosprawny ???

    Delikatnie ich nazywasz - właśnie leci podwójny blok reklamowy...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-11-18 22:55:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Delikatnie ich nazywasz - właśnie leci podwójny blok reklamowy...

    Obejrzałem na RTLu ;) , ale cycki mi opadły na sam fakt
    powtórki, kiedy w RSSach które subskrybuję miałem już kilka
    powiadomień o wyniku rozgrywki :), a sam byłem już zaznajomiony
    z przebiegiem wyścigu :)

    Traktowanie widzów jak idiotów :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2012-11-19 09:36:36
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18.11.2012 22:55, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

> [...]
    > w RSSach które subskrybuję miałem już kilka powiadomień o wyniku
    > rozgrywki :), a sam byłem już zaznajomiony z przebiegiem wyścigu :)

    na zywo bylo na sport extra.

  • 6. Data: 2012-11-19 13:30:49
    Od: "Axel" <a...@o...nospam.pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" wrote in message

    > Polsat jest niepełnosprawny ???

    Pelnosprawny, jak najbardziej, tyle ze Polsat Sport Extra (HD polecam :-P
    Wyraznie ktos stwierdzil, ze w czasie najwiekszej ogladalnosci wiecej ludzi
    obejrzy stare filmy, niz kwalifikacje i wyscig na zywo... ja ogladalem F1
    :-)

    --
    Axel

  • 7. Data: 2012-11-19 13:39:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

> [...]
    > obejrzy stare filmy, niz kwalifikacje i wyscig na zywo... ja ogladalem F1

    W retransmisji były trzy podwójne bloki reklamowe - całkiem zepsuło to
    i tak już zepsutą zabawę :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-11-19 15:23:04
    Od: "Axel" <a...@o...nospam.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" wrote in message

    > W retransmisji były trzy podwójne bloki reklamowe - całkiem zepsuło to
    > i tak już zepsutą zabawę :(

    Nie wiem, ogladalem na zywo - wreszcie sie przydal pelny pakiet Cyfrowego
    Polsatu, a juz sie zastanawialem, czy nie zmienic, bo przeciez i tak daja
    wyscigi w HD w zwyklym Polsacie :-P

    Przy okazji reklam: jak ogladam czasem kwalifikacje z nagrania, bo na zywo
    nie moglem, to przynajmniej moge przewinac reklamy miedzy sesjami ;-) Kiedys
    bylo fajnie, bo w Polsacie Sport Extra nie bylo reklam, tylko pokazywali
    caly czas widok z toru (i to bez Borowczyka gadajacego w tle, wiec mozna
    bylo odpoczac :-)
    A tak BTW to wlasnie wpadlem na pomysl, ze mogliby na stronie F1 wrzucac
    zapisy Live Timing-u, zeby sie dalo odtworzyc w czasie rzeczywistym. Wtedy
    moglbym ogladac kwalifikacje i wyscig prawie jak na zywo - TV i laptop z
    danymi :-)

    --
    Axel

  • 9. Data: 2012-11-19 21:15:47
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

> [...]
    > moglbym ogladac kwalifikacje i wyscig prawie jak na zywo - TV i laptop z

    Ale takie coś jest, tylko trzeba się zarejestrować. W tym sezonie nie
    sprawdzałem, ale w zeszłym to na pewno działało.

  • 10. Data: 2012-11-19 22:28:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale takie coś jest, tylko trzeba się zarejestrować. W tym sezonie nie sprawdzałem,
    > ale w zeszłym to na pewno działało.

    LT dziala od paru ladnych lat i nie tylko na stronie F1.

    sz.