  • 31. Data: 2009-02-14 10:40:51
    Temat: Re: eurozłacze i właczanie tv
    Od: a402 <z...@o...pl>

    sensei pisze:

    > jak wymusisz euro to pojdzie po euro a nie hdmi. Jednak zlacze hdmi jest
    > niedopracowane - nie ma standaru sterowania TV jak euro i trzeba stosowac
    > rozwiazania firmowe (np. bravia sync sony), hdmi nie puszcza tez chyba
    > telegazety (?) w kazdym razie ten tuner philips jej nie potrafi puscic,
    > powinni jeszcze nad hdmi popracowac.

    No właśnie obawiałem się, że podłączając równolegle euro i hdmi wymuszę
    co prawda sterowanie sprzętem ale i sygnał wizji pójdzie wtedy kablem
    euro. Efekt będzie taki jakbym połączył tylko samym euro.

    Pozdrawiam
    a402

  • 32. Data: 2009-02-14 10:54:15
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Tak, HDMI nie puszcza telegazety. Natomiast mam Bravie z nagrywarka
    Philipsa i sterowanie mi dziala calkowicie poprawnie.

    Jingiel

  • 33. Data: 2009-02-14 11:04:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jingiel pisze:

    > Tak, HDMI nie puszcza telegazety. Natomiast mam Bravie z nagrywarka
    > Philipsa i sterowanie mi dziala calkowicie poprawnie.
    >
    > Jingiel

    Masz racje, nie idzie, telegazeta niedostępna.
    Coś mi się wydawało.
    Sorrki za zamęt.

    pawell

  • 34. Data: 2009-02-14 11:08:42
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jingiel pisze:

    > Tak, HDMI nie puszcza telegazety. Natomiast mam Bravie z nagrywarka
    > Philipsa i sterowanie mi dziala calkowicie poprawnie.

    No ale ta Bravia i nagrywarka Pfilipsa sa połączone kablem EURO?

    Tez mam nagrywarke Pfilipsa i jak zepne toto eurozłączem to działa
    wzajemnie na siebie (zalącza, wyłącza).

    My cały czas mowimy czy da sie cos zrobić zeby dekoder, odtważacz, inny
    diabeł podpiety kablem HDMI załączał telewizor automatycznie kiedy sam
    zostanie załączony.

    Doszliśmy juz do wniosku, że NIE.

    Pozdrowienia
    a402

    PS. No chyba, że dvd będzie rowniez sony ale to juz inna bajka.

  • 35. Data: 2009-02-14 11:56:14
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    a402 pisze:

    > No ale ta Bravia i nagrywarka Pfilipsa sa połączone kablem EURO?

    Jakim EURO? Po kiego licha? HDMI jest polaczone.

> [...]
    >
    > My cały czas mowimy czy da sie cos zrobić zeby dekoder, odtważacz, inny
    > diabeł podpiety kablem HDMI załączał telewizor automatycznie kiedy sam

    A dlaczego nie? U mnie dziala. Trzeba w menu telewizora wlaczyc
    sterowanie HDMI. Jak chcesz to moge dokladnie napisac gdzie, jesli
    chodzi o bravie. W moim pzypadku to nie ma sensu, bo czasem nagrywam
    przy wylaczonym TV i HDMI niepotrzebnie wlaczaloby mi TV w nocy na
    przyklad. Malo tego wtedy moge klawiszami funcyjnymi na pilocie od TV
    (play, stop, przewijanie) sterowac nagrywarka.

    > Pozdrowienia
    > a402
    >
    > PS. No chyba, że dvd będzie rowniez sony ale to juz inna bajka.

    Ale macie teorie niepodparte praktyka. Mowie wyrazie ze dziala wlaczanie
    i inne funkcje. SONY Bravia i nagrywarka DVD z HDD Philipsa

    Jingiel

  • 36. Data: 2009-02-14 12:01:12
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Ale macie teorie niepodparte praktyka. Mowie wyrazie ze dziala wlaczanie
    > i inne funkcje. SONY Bravia i nagrywarka DVD z HDD Philipsa
    >
    > Jingiel

    to dobrze, że tak się dzieje. Podaj model swojej Bravii?

    pawell

  • 37. Data: 2009-02-14 12:05:44
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    pawell32 pisze:

    > to dobrze, że tak się dzieje. Podaj model swojej Bravii?

    40U4000, ale sadze , ze wszystkie z tej rodziny tak maja, bo to jeden
    soft. Roznia sie raczej obudowa.

    Jingiel

  • 38. Data: 2009-02-22 15:24:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 00:00:35 +0100, Tomasz Wójtowicz
    <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> wrote:

    >To akurat zasługa złącza cyfrowego w eurozłączu a nie nóżki 8.

    Jakiego złącza cyfrowego?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 39. Data: 2009-03-06 10:28:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    jerzu pisze:

    > Jakiego złącza cyfrowego?

    Google wyłączyli?

    Nóżki nr 10, 12, 14. Znajdź sobie na HwB

  • 40. Data: 2009-03-06 19:42:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 Mar 2009 11:28:51 +0100, Tomasz Wójtowicz
    <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> wrote:

    >Nóżki nr 10, 12, 14. Znajdź sobie na HwB

    Zanalazłem. I mowa jest tam tylko o Philipsie. Czy ktoś poza Philipsem
    to stosuje?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu