  • Data: 2009-12-07 22:19:59
    Temat: Re: ergonomia vs mapy google na stronie.
    Od: "northman" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kusmierz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hfjs97$6dd$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem że nie umiesz jeszcze cytowac postow, podpisac sie, uzyc
    > delimitera itp. Ale...
    - to faktycznie, przepraszam więc za brak spójności.

    > Nic nie sugeruje. Zwracam uwage iz:
    > - uzycie "jakiejs" mapki - moze byc problematyczne i kosztowene. Zarowno
    > dla webmastera, admina jak i wlasciciela strony.
    > - uzycie google maps jest dozwolone pod warunkiem zastosowan
    > niekomercyjnych.
    - fajnie jak coś się ma na myśli, jeszcze fajniej jak się to jasno
    opisze.
    Dopiero teraz zrozumiałem...

    > Pouczasz mnie w czym wykonac mapke ;) Czy myslisz że wykonanie mapy w
    > programie wektorowym bedzie dobre, skoro publikujesz ja na WWW? I tak w
    > koncu skonczy sie na PNG :) Wygodniej, ale ja wole PS.
    - zacząłem ironicznie, bo i taki był Twój styl. Zawsze uważam, że aby
    się dogadać
    to trzeba używać tego samego języka.
    na PNG się nie skończy tylko na JPGu. Ostatecznie mapka wyląduje w
    Photoshopie
    a przewaga tego typu działania jest taka, że mapkę możemy "obrabiać"
    bez strat jakości przed ustaleniem ostatecznej wersji, ale jeszcze
    lepsze jest to
    że Illustrator pozwala pędzlowi nadać style typu: stroke i fill i
    zachować całkowitą
    kontrolę nad nimi podczas pracy. Posłużę się linkiem:):
    http://www.blog.spoongraphics.co.uk/tutorials/creati
    ng-road-maps-in-adobe-illustrator
    Wcześniej o illustratorze wiedziałem że jest. Teraz zaczynam go otwierać
    równie często
    co Photoshopa...

    > PS.
    > To nie to. Czemu moja strona domowa ma znaczenie gdy rozmowa jest o
    > mapach?
    - ma albo miała znaczenie, ze względu na panujący sarkazm i ironię w
    Twoich poprzednich
    wypowiedziach.

    Również pozdrawiam i życzę miłego dnia.