  • 101. Data: 2010-10-23 08:37:48
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9tenn$ds1$1@news.dialog.net.pl...

    > Żeby być zupełnie szczerym - w tej samej aplikacji *używam frameworka*.
    > Mootools.

    Fuj.

  • 102. Data: 2010-10-23 08:50:35
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2010-10-23 10:37, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości

    > Fuj.

    Siła Twoich argumentów mnie przekonuje. Do wszystkiego. Zawsze.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 103. Data: 2010-10-23 09:02:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kod napisany z wykorzystaniem dowolnego framework-a JS można tam samo
    > zepsuć, jak i w napisanym bez niego. Argument pt. "czytelność kodu"
    > absolutnie nie jest zależny od żadnego framework-a tylko od programisty,
    > który pisze ten kod.

    Ty naprawde nic nie rozumesz? Juz sie nie dziwie Twojemu uporowi. Przeciez
    frameworki upraszczaja kod.

    > A co do szybkości implementacji, to frameworki pomagają, bo od tego one
    > są.

    Nigga please, przyspieszaja implenetacje bez upraszczania kodu?

    > Ale jest to nierzadko obarczone ich słabszą wydajnością.

    Tak, tak, atom i GSM.

> [...]

    "Lepiej żeby 3/4 2kB kodu było hackami na wszystkie przeglądarki niż żeby
    99,7% 30 kB frameworka było nieużywanymi funkcjami.".
    Ile rzy trzeba to bedzie powtorzyc?

    > Wątkotwórca chciał podpowiedzi / rozwiązania _jego problemu_. Wytłumacz
    > jaśniej po co do tak prostego zadania, jak return false;, potrzebny Ci
    > jest jakikolwiek framework? Bo tego nie rozumiem.

    Watkotworca pytal o "return false"? Mozesz zacytowac?

  • 104. Data: 2010-10-23 09:05:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Siła Twoich argumentów mnie przekonuje. Do wszystkiego. Zawsze.

    Przy czym sila moich argumentow jest jednak niczym wobec potegi Twego
    poczucia chómoró.

  • 105. Data: 2010-10-23 09:15:08
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2010-10-23 11:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości

    > Przy czym sila moich argumentow jest jednak niczym wobec potegi Twego
    > poczucia chómoró.

    Ja się nie śmieję. Przykro mi że tak to odbierasz.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 106. Data: 2010-10-23 09:20:03
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    październik roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 23. Wielka mądrość na
> [...]

    > "Lepiej żeby 3/4 2kB kodu było hackami na wszystkie przeglądarki niż
    > żeby 99,7% 30 kB frameworka było nieużywanymi funkcjami.".

    Ty w ogóle widzisz komu odpisujesz czy pisanie na grupę ma dla ciebie
    wartość autoteliczną?

    Bo wyciąganie przeciw PM moich słów, z którymi ów PM wcale zgadzać się
    nie musi, jest trochę nie na miejscu.

    Ale możesz nie zauważać że jeśli ktoś nie zgadza się z tobą w jednej
    kwestii, to może zgadzać się w innej. Tak samo jak nie zauważasz że
    jeśli wiele jest sytuacji w których korzystanie z frameworka nie jest
    potrzebne, to nie znaczy że w ogóle korzystanie z frameworków nie jest
    potrzebne.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 107. Data: 2010-10-23 09:36:37
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]

    > To kwestia Twojego (braku) czytania ze zrozumieniem - tak wiem, za
    > kilka postow ponowne napiszesz, ze nie podalem argumentow.

    Na 32 wiadomości, którymi zdążyłeś zaśmiecić ten wątek do chwili
    pisania tego postu:

    1. w aż 3 są podane mniej czy bardziej sensowne argumenty:
    a) MID <i9rgj9$ck6$2@mx1.internetia.pl>
    ,,Przypomnij mi kiedy minela moda na czytelnoosc i zwiezlosc kodu?"
    (co prawda jest to argument silnie zawoalowany, ale w ramach
    życzliwej interpretacji ci go zaliczę)
    b) MID <i9t01l$dds$1@mx1.internetia.pl>
    ,,czytelnosc kodu i szybkosc jego implementacji jest waznejsza niz
    marne 30kb wagi."
    c) MID <i9u8kj$ohq$1@mx1.internetia.pl>
    ,,Przeciez frameworki upraszczaja kod."

    2. O podanie konkretnych argumentów prosiłem w piątek o 21:59.
    Wiadomość b) została wysłana w piątek o 23:29 (w odpowiedzi na moją
    prośbę), wiadomość c) w sobotę (dzisiaj) o 11:02. Oznacza to że:

    3. W chwili kiedy prosiłem o podanie konkretnych argumentów, na 27
    postów które zdążyłeś do tego czasu wysłać na grupę, w całym jednym
    (słownie: jednym) były jakieś mniej czy bardziej merytoryczne
    argumenty, podane w formie pytania, a w związku z tym podane implicite.
    Prowadzi to zaś do prostego wniosku, że:

    4. Równie dobrze po napisaniu postu w swoim czytniku możesz anulować
    wysłanie. Dla grupy będzie z tej twojej pisaniny tyle samo pożytku.

  • 108. Data: 2010-10-23 09:43:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:20101023112003.1c0d8002@pingwin...
    październik roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 23. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Ghost:

    >Ty w ogóle widzisz komu odpisujesz

    Ty w ogole posiadasz umiejetnosc czytania ze zrozumieniem?

    >Ale możesz nie zauważać że jeśli ktoś nie zgadza się z tobą w jednej
    >kwestii, to może zgadzać się w innej.

    Drogi matolku - padlo wprost pytanie skad wzialem 30kb to odpisalem. A teraz
    odejdz bo nie mam juz to Ciebie sily. PLONK.

  • 109. Data: 2010-10-23 09:46:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ja się nie śmieję. Przykro mi że tak to odbierasz.

    Moje "fuj" to byl zart. Ciesze sie, ze tyle sie o sobie dowiedzielismy. A
    teraz obejrzyj sie za siebie, bo cos Ci dupsko zre.

  • 110. Data: 2010-10-23 10:05:00
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2010-10-23 11:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości

    > Moje "fuj" to byl zart.

    Najwyraźniej kiepski.

    > Ciesze sie, ze tyle sie o sobie dowiedzielismy.
    > A teraz obejrzyj sie za siebie, bo cos Ci dupsko zre.

    Wyciągasz pochopne wnioski. Wybacz jednak z mojej strony EOT, chyba że
    jeszcze coś ciekawego w tym wątku się pojawi ale *na temat frameworków*.

    Pozdr
    Exe Very Cute