  • Data: 2010-03-05 14:59:09
    Temat: Re: energooszczedne lm78l05?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr "Curious" Slawinski pisze:
    > szukam jakiegos energooszczednego zamiennika dla lm78l05...
    > rozklad wyprowadzen, obudowa, czesci dodatkowe (moze byc pwm) - dowolne.

    Rozumiem, że nie szukasz zamiennika, tylko dowolnego stabilizatora 5V,
    spełniającego Twoje wymagania, tak?? :)... Bo nie wiem w czym miałby być
    zgodny z 78L05 ;)...
    Może to zadziała?
    LP2950, 75uA ;)
    http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/LP2950-D.P
    DF
    Dostępny m.in. w Seguro.
    Rozumiem, że do zastosowania w aucie, tak? Polecam na wejściu dać
    rezystor i zenerkę, albo transila... tak, aby normalnie zener nie
    przewodził, ale jakieś duże przepięcia obniżał do wartości bezpiecznej
    dla stabilizatora... Z rezystorem nie będzie problemu, bo prąd mały ;)...

    Konop