    From: "Zapek" <z...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro na probe
    Date: Fri, 21 May 2010 22:42:52 +0200

    A odpisze tutaj swoje 3 grosze bo cos mi ten Twoj priv nie pasuje ;)

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał

    > Cos mnie kusi by zakosztowac rozkoszy blotno-lesno-ląkowych.
    Bo to niezla zabawa i frajda jest ;)

    > Nie wiem czy zabawa mi sie spodoba i nie chce ryzykowac ponoszenia kosztow
    > na zabawe, ktora mnie nie pociagnie. Nie mam zadnego znajomego, ktory
    > moglby mi pozyczyc sprzet na przejazdzke po bezdrozach.

    Jesli Rybnik Ci nie jest bardzo daleki to zapraszam :)
    Tyle,ze obecnie mam enduro o poj. 600 ale w miare lekkie bo 139kg
    zatankowane ;)

    > Zastanawiam sie, ile musialbym wydac na jakis uzywane moto do w/w zabawy.
    > Mysle o jakiejs 125, mysle ze wystarczy.

    Zalezy czy wolisz 2T czy 4T. Osobiscie nie lubie 2T;)
    Ale godny uwagi jest chyba DT 125. Tani,prosty i trwaly.
    Nawet na grupie zdaje sie sa do sprzedazy...

    > Jak to jest z ubraniem do enduro, Moje texy i skora pewnie sie do tego nie
    > nadaja. Mam wrazenie, ze to musi byc latwe do czyszczenia/prania. Jakies
    > specjalne zabezpieczenia? Kask? dlaczego endurowcy mnaja takie kaski z
    > wysunieta szczeka?

    Buty i kask to podstawa. Oraz ochraniacze-na kolana i zbroja lub buzer.
    Spodnie-zwykle bojowki wystarczaja ;)
    Gora jakas bluza.Chyba,ze ktos lubi sie lansowac to musi miec spodnie
    crossowe i bluze za 2 stowy ;)
    Ja kupilem uzywana tania kurtke tex ktorej nie zal mi uwalic w blocie i
    takie tez spodnie.
    Ale to mam na deszczowa pogode i na dalsze przeloty.
    Jak sie endurzy to zawsze jest goraco i czlowiek sie mocno mocno poci ;)
    I gogle obowiazkowo ;)
    Tania zabawa to nie jest-zwlaszcza na starcie.
    Mysl bo wykruszyl mi sie kompan do jazdy ;)
    Bo kojarze,ze ze Slaska lub Zaglebia jestes ;)

    --
    Zapek
    xr600r