  • 11. Data: 2013-09-28 01:26:58
    Temat: Re: emulowania cd na pendrajwie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisał:

    > Ale to już wychodzi z mody. Pendriwe wydajniejsze.

    Znaczy - teraz druciarstwo, zamiast płytek CD, będzie wieszać na lusterkach
    pendrajwy z Biedronki? ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2013-09-28 22:26:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2013, qrt wrote:

    > o u3 czytalem ze to byla by dobra opcja ale takich pendrajwow nie
    > ma juz w normalnych sklepach...

    Obawiam się, że źle narzekasz.
    Za mało warunków początkowych podałeś ;), bo w ww. się mieści np:
    http://proline.pl/?p=PAMZALFLD0001
    (no co, klient wymaga, klient dostaje, a że przy okazji 16G i USB3
    tudzież "właściwa" cena to już inna broszka, nie mówił że ma
    nie być)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-10-01 03:41:12
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-09-27 11:56, qrt pisze:

    > jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?
    > Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
    > czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą
    > wystarczające ale nie działa autostart.

    Zacznij od sprawdzenia na 100% jaki tam w środku jest chipset (co do
    numeru) i ew. flash. Potem z tą wiedzą idź na:
    http://flashboot.ru/

    i wyszukaj narzedzie do przeprogramowania tego kontrolera. Bardzo duża
    szansa że znajdziesz - są tam narzedzia nawet do bardzo nietypowego
    sprzetu - parę lat temu przeprogramowałem za pomocą tamtych narzedzi
    kilkanaście 1 GB reklamówek AV z idiotyczną częścią CD ROM z
    demonstracją video (cdrom) i reszta jako GMS. Robiłem albo całość na
    GMS, albo właśnie ~200MB na KAV Recovery jako CDROM bootowalny, a resztę
    jako GMS.

    P.S.
    Przemyśl w jakiej kolejności mają być urządzenia. O ile współczesne
    pecety widzą oba, tak np: PS3 widzi tylko ostatnie urządzenie USB jeśli
    coś identyfikuje się jako kilka różnych.

    --
    /MB

  • 14. Data: 2013-10-04 12:09:51
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?

    Jest:
    http://isostick.com/

    The isostick shows up as two drives: an optical drive and a flash drive.
    It lets you "load" ISOs from the flash drive into the optical drive-sort of
    like mounting a disc image in *nix, or using DAEMON Tools in Windows-except
    computers think it's a real, physical optical drive, with no software
    required.
    Because it's all in hardware, you're able to boot from isostick directly.
    If you can boot from a USB CDROM, then you can boot from isostick.

    Sam mam ogromna ochote na ten wynalazek, ale:
    - ciezko go dostac
    - cena :)

  • 15. Data: 2013-10-04 13:47:29
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 4 Oct 2013 12:09:51 +0200
    doszła do mnie wiadomość <l2m43u$k79$1@node1.news.atman.pl>
    od "jakson" <j...@e...org> :

    >Jest:
    >http://isostick.com/

    >Sam mam ogromna ochote na ten wynalazek, ale:
    >- ciezko go dostac
    >- cena :)

    Zanim ISOSTICK trafil do sprzedaży, to można było już dostać IODD2501.
    Teraz o wiele taniej można kupić ZM-VE300 Zalmana.
    Isostick jest o wiele za drogi, a jego jedyną zaletą są gabaryty.