  • 11. Data: 2009-09-09 09:06:33
    Temat: Re: emulator c64
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Symbian i WM tak, Android nie - też jest możliwość zdalnego usunięcia
    > aplikacji z AppStore.

    W androidzie nie da sie zdalnie usunac aplikacji z telefonu zreszta w
    iphonie TEZ NIE, owo zdalne polega na "wykasowaniu jej z iTunes" przez
    co przestaje byc widoczna w "zakupionych aplikacjach w iTunes" i przy
    synchronizacji znika, bzdura jest mowienie o zdalnym wykasowaniu.

  • 12. Data: 2009-09-09 09:12:54
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A jakim to cudem, czyzby zrezygnowali z podpisow ?
    > Oczywiscie rozumiem,ze nie bylo nielicencjonowanych przerobek.

    Jakbyś doczytał do końca wiedziałbyś dlaczego nie chcę przesiąść się na
    nowsze wersje Symbiana.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 13. Data: 2009-09-09 09:21:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 11:05:58 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > AppStore? Coś obiło mi się o oczy że w tym OSie jest to AndroidMarket.

    Jak zwał, tak zwał, wiadomo o co chodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-09-09 10:53:46
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co przestaje byc widoczna w "zakupionych aplikacjach w iTunes" i przy
    > synchronizacji znika, bzdura jest mowienie o zdalnym wykasowaniu.

    Oczywiscie ze masz racje :)
    Najwyzej mozna powiedziec ze Wozniak zdalnie zniknal Ci aplikacje :)
    przy synchronizacji :)

    Pozdrawiam,

  • 15. Data: 2009-09-09 14:59:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przestaje byc widoczna w "zakupionych aplikacjach w iTunes" i przy
    > synchronizacji znika, bzdura jest mowienie o zdalnym wykasowaniu.

    A zwracają pieniądze?

  • 16. Data: 2009-09-10 07:46:05
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > A jakim to cudem, czyzby zrezygnowali z podpisow ?
    > Oczywiscie rozumiem,ze nie bylo nielicencjonowanych przerobek.

    W chwili obecnej nie ma najmniejszej potrzeby lamania Symbiana.
    Mozna sobie bez najmniejszych problemow wyrobic certyfikat developerski
    i podpisywac nim wszelkie mozliwe aplikacje. Prosto latwo i jednem klikniecime
    myszki.

    --
    gs

  • 17. Data: 2009-09-10 08:01:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 10 Wrz, 09:46, Grzegorz S <g...@s...waw.pl> wrote:
> [...]
    > i podpisywac nim wszelkie mozliwe aplikacje. Prosto latwo i jednem klikniecime
    Są jakieś linki żeby o tym poczytać?
    Pozdr. - J

  • 18. Data: 2009-09-10 08:12:30
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Janeo <j...@g...com> wrote:
    > Są jakieś linki żeby o tym poczytać?
    > Pozdr. - J

    Certyfikat zdobywasz tutaj:

    http://cer.opda.cn/en/index.php

    trzeba sie tam bezplatnie zarejestrowac podac dane telefonu i w ciagu ok 24 godzin
    certyfikat
    bedzie gotowy do sciagniecia.

    odnosnie programow sluzacych do podpisywania aplikacji to jest ich masa.

    ja generalnie wszystiego dowiedzialem sie z polskiego forum noki 51

    http://www.nokia-e51.net/

    Poczytaj tam i temat Ci sie rozjasni :-)

    --
    gs