  • 1. Data: 2009-09-08 17:28:12
    Temat: emulator c64
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    w koncu jakis racjonalny argument za ajfonem. i chyba jedyny:

    http://tech.wp.pl/kat,1009539,title,Emulator-Commodo
    re-64-zatwierdzony,wid,11471102,wiadomosc.html

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-09-08 17:34:13
    Temat: Re: emulator c64
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 19:28:12 +0200, KuFeL napisał(a):

    > w koncu jakis racjonalny argument za ajfonem. i chyba jedyny:
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009539,title,Emulator-Commodo
    re-64-zatwierdzony,wid,11471102,wiadomosc.html

    Już zablokowany:
    http://www.engadget.com/2009/09/08/apple-pulls-c64-a
    pp-after-manomio-shenanigans-revealed/
    przeszkodą okazał się.... BASIC wciąż wbudowany w emulator.
    A licencja SDK zabrania pisania innych języków oprogramowania, no więc won
    z appstore...
    To tak w temacie zdrowia psychicznego Apple.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-08 20:16:49
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > z appstore...
    > To tak w temacie zdrowia psychicznego Apple.

    jeśli jednak ktoś go kupił, zainstalował, uruchomił, emulator bedzie
    działał na zawsze czy nie?

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-09-08 20:22:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 22:16:49 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jeśli jednak ktoś go kupił, zainstalował, uruchomił, emulator bedzie
    > działał na zawsze czy nie?

    zależy.. teoretycznie tak, choć apple rezerwuje sobie prawo i ma możliwosci
    techniczne usunąć program również z telefonów. Bo kto by to widział, żeby
    użytkownik miał ostatnie zdanie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-09-09 08:23:13
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > zależy.. teoretycznie tak, choć apple rezerwuje sobie prawo i ma
    > możliwosci techniczne usunąć program również z telefonów. Bo kto by
    > to widział, żeby użytkownik miał ostatnie zdanie...

    Ale w przypadku Symbiana i WM to użytkownik jest panem i władcą swojego
    użądzenia? A w przypadku Androida?

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 6. Data: 2009-09-09 08:35:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ale w przypadku Symbiana i WM to użytkownik jest panem i władcą swojego
    > użądzenia? A w przypadku Androida?

    W wypadku Symbiana ? Nie kpij zainstaluj wiec nie podpisana
    aplikacje.... a nie da sie ? bez złamania ? czyli jednak sie nie da bez
    zgody Symbiana zainstalowac niczego (lub zlapam system jak w iphonei i
    Androidzie).

    Co do Androida to w ustawieniach przelacza sie jeden ptaszek i mozna
    instalowac aplikacje spoza marketu.

  • 7. Data: 2009-09-09 08:53:20
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > W wypadku Symbiana ? Nie kpij zainstaluj wiec nie podpisana
    > aplikacje....

    Wszystkie które zainstalowałem nie miały certyfikatów.

    > a nie da sie

    Da się

    > ? bez złamania ?

    Bez złamania. Co prawda smartfon coś ględzi o braku certyfikatu, ale jakie
    to ma znaczenie.

    > czyli jednak sie nie da
    > bez zgody Symbiana zainstalowac niczego (lub zlapam system jak w
    > iphonei i Androidzie).

    To zależy od wersji Symbiana. W 2ndEdition mogę sobie zainstalować co tylko
    chcę.

    > Co do Androida to w ustawieniach przelacza sie jeden ptaszek i mozna
    > instalowac aplikacje spoza marketu.

    Czyli HTC jeszcze nie idzie drogą Apple. Jakiś pozytyw.

  • 8. Data: 2009-09-09 08:55:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 10:23:13 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Ale w przypadku Symbiana i WM to użytkownik jest panem i władcą swojego
    > użądzenia? A w przypadku Androida?

    Symbian i WM tak, Android nie - też jest możliwość zdalnego usunięcia
    aplikacji z AppStore.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-09-09 09:04:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Wszystkie które zainstalowałem nie miały certyfikatów.

    A jakim to cudem, czyzby zrezygnowali z podpisow ?
    Oczywiscie rozumiem,ze nie bylo nielicencjonowanych przerobek.

  • 10. Data: 2009-09-09 09:05:58
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Symbian i WM tak, Android nie - też jest możliwość zdalnego usunięcia
    > aplikacji z AppStore.

    AppStore? Coś obiło mi się o oczy że w tym OSie jest to AndroidMarket.