  • 11. Data: 2010-06-12 20:33:05
    Temat: Re: [elektryka] Akumulator a kierunkowskazy
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-12 22:18, Ivam pisze:
    > Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Jeszcze mozesz sprawdzic jego ksztalt - na 100% nie jestem pewien, ale
    > jeszcze nie spotkalem mechanicznego w okraglej obudowie i odwrotnie -
    > nie spotkalem elektronicznego w kwadratowej (prostopadlosciennej) obudowie.

    http://i48.tinypic.com/bj63jl.jpg - #11, czyli kwadratowa. Pewnie
    faktycznie najlepiej będzie wymienić na elektroniczny. Dzięki raz jeszcze.

    --
    wo_Ohoo!

  • 12. Data: 2010-06-12 20:53:05
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    A jednak okrągły --> http://i47.tinypic.com/21e6sdd.jpg

    --
    wo_Ohoo!

  • 13. Data: 2010-06-12 21:17:35
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sat, 12 Jun 2010 22:53:05 +0200, woohoo <2...@D...pl>
    wrote:

    >A jednak okrągły --> http://i47.tinypic.com/21e6sdd.jpg

    Mechaniczny, czesto spotykany w skuterach. W moim Daelimie też taki
    jest i też miałem problem ze świeceniem kierunków na stałe. Próbowałem
    wymiec go na uniwersalny elektroniczny i nie działało. NIe chciało mi
    się dochodzić czemu i rzeźbić w instalacji, to kupiłem używkę
    mechaniczny i jest OK.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 14. Data: 2010-06-12 21:37:11
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Jestes pewien, że dokładnie tak chciałes napisać, a nie odwrotnie? ;)

    Jestem w 100% pewien, ze chcialem napisac dokladnie odwrotnie:) tylko jakos
    mi nie wyszlo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-06-12 21:41:12
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisał w wiadomości grup
    com...
    > W moim Daelimie też taki
    > jest i też miałem problem ze świeceniem kierunków na stałe. Próbowałem
    > wymiec go na uniwersalny elektroniczny i nie działało.

    A ilosc stykow sie zgadzala? IMHO uniwersalny nie ma sensu - lepiej kupic
    jakis od puszki (uzywki na szrocie idzie dostac za 1zl) albo od markowego
    motocykla/skutera - przeciez to jest ta sama zasada dzialania, napiecie tez
    to samo - roznica to fakt, ze w puszce sa o 2 kierunki wiecej (ten problem
    tez da sie rozwiazac dosc tanio).

    Z uniwersalnymi jest ten problem, ze czesto sie posypia zanim zdaza
    cokolwiek zrobic (tzw. "chinskie gowna":P).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2010-06-12 22:27:31
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-12 20:36, Grzybol pisze:
    > Padni?ty aku. I to ten nowy:-) Pod?aduj, b?dzie git.

    Hehe, chwilę temu przesła nad miastem konkretna haja i wyłączyła prąd.
    Ale podłączyłem liveboxa do tego nowego akumulatora i mam neta, choć
    bateria w lapku ma już tylko 79%. ~_^

    --
    wo_Ohoo!

  • 17. Data: 2010-06-13 11:02:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-12 23:41, Ivam pisze:

    > A ilosc stykow sie zgadzala?

    A musi ? 2 i 3 pinowe przerywacze rozni tylko posiadanie (lub nie) styku
    na mase.

    > IMHO uniwersalny nie ma sensu

    Bo poniewaz co ?

> [...]
    > napiecie tez to samo - roznica to fakt, ze w puszce sa o 2 kierunki
    > wiecej (ten problem tez da sie rozwiazac dosc tanio).

    Moj samochod ma 4 kierunkowskazy, oba motocykle rowniez - przedni lewy,
    przedni prawy, tylny lewy, tylny prawy.

    > Z uniwersalnymi jest ten problem, ze czesto sie posypia zanim zdaza
    > cokolwiek zrobic (tzw. "chinskie gowna":P).

    Elektroniczny przerywacz Hella, w sklepie - 12 pln. Mechaniczny polski -
    8 pln. Sprawdzane jakis tydzien temu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2010-06-13 11:41:16
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A musi ? 2 i 3 pinowe przerywacze rozni tylko posiadanie (lub nie) styku
    > na mase.

    Wystarczy, ze ilosc stykow sie nie zgadzala i np. nie pociagnal dodatkowego
    kabelka;)

    > Moj samochod ma 4 kierunkowskazy, oba motocykle rowniez - przedni lewy,
    > przedni prawy, tylny lewy, tylny prawy.

    Nie mowie, ze wszystkie puszki maja po 6 swiatel.

    > Elektroniczny przerywacz Hella, w sklepie - 12 pln. Mechaniczny polski - 8
    > pln. Sprawdzane jakis tydzien temu.

    Poprzez uniwersalne mialem na mysli te "uniwersalne" z allegro - te po
    ~40zl, ktore nie sa zbyt trwale, a czesto ulegaja uszkodzeniu w transporcie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2010-06-13 12:52:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-13 13:41, Ivam pisze:

    > Wystarczy, ze ilosc stykow sie nie zgadzala i np. nie pociagnal
    > dodatkowego kabelka;)

    Ale se mozna podlaczyc w 5 minut

    > Nie mowie, ze wszystkie puszki maja po 6 swiatel.

    Niestety zasugerowales to:

    "roznica to fakt, ze w puszce sa o 2 kierunki wiecej"

    A ja z tym stwierdzeniem polemizuje.

    > Poprzez uniwersalne mialem na mysli te "uniwersalne" z allegro - te po
    > ~40zl, ktore nie sa zbyt trwale, a czesto ulegaja uszkodzeniu w
    > transporcie.

    Ja nie rozumiem po co kupowac przerywacz za 40 pln na Allegro skoro on w
    sklepie kosztuje jakies 60% taniej.

  • 20. Data: 2010-06-13 13:09:09
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Ale se mozna podlaczyc w 5 minut

    Ale nie kazdy musi to umiec/wiedziec, ze tak trzeba.

    > Niestety zasugerowales to:
    >
    > "roznica to fakt, ze w puszce sa o 2 kierunki wiecej"
    >
    > A ja z tym stwierdzeniem polemizuje.

    A ja sie z Twoja polemika zgadzam.

    > Ja nie rozumiem po co kupowac przerywacz za 40 pln na Allegro skoro on w
    > sklepie kosztuje jakies 60% taniej.

    Tez tego nie rozumiem, co nie zmienia faktu, ze wiele rzeczy ludzie kupuja
    (i znacznie przepalacaja, zwlaszcza jak sie doda koszty wysylki) na allegro.
    Zmienialem kolesiowi przerywac w keeway'u na taki "uniwersalny" kupiony z
    allegro (koles go przywiozl) i nie dzialal - w transporcie zimne luty
    calkiem oderwaly sie od plytki.

    --
    pzdr:
    Ivam