  • 81. Data: 2022-08-01 07:27:34
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Masz w domu wallboxa?

    Nie.
    Wystarcza mi zwykłe evse (16A) powieszone na ścianie w garażu i
    ładowanie podczas zakupów.
    Plus siła na letnisku, gdy tam jadę.

  • 82. Data: 2022-08-01 07:29:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-07-2022 o 21:15, ddddddddddddd pisze:

    > lewacka wolność słowa działa tylko wtedy, kiedy moje zdanie jest zbieżne
    > z twoim. Ja wolność słowa rozumiem inaczej.

    Że ktoś pieprzy od rzeczy na temat, o którym nie ma pojęcia?

    Tyle że tu nie chodzi o wolność słowa, tylko o nie wprowadzanie w błąd
    innych, w imię własnych fobii.
    Tak się tworzą fakenewsy, a nie żadna wolność słowa.

  • 83. Data: 2022-08-01 09:29:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 07:27 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Nie.
    > Wystarcza mi zwykłe evse (16A) powieszone na ścianie w garażu i
    > ładowanie podczas zakupów.
    > Plus siła na letnisku, gdy tam jadę.

    A do ładowania z gniazda 3f czego używasz?

    TG

  • 84. Data: 2022-08-01 10:19:25
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 01.08.2022 06:29, Cavallino wrote:

> [...]
    > innych, w imię własnych fobii.
    > Tak się tworzą fakenewsy, a nie żadna wolność słowa.

    zacytuj gdzie napisałem, że elektryk nie nadaje się do niczego?
    Napisałem że dla mnie nie ma sensu. Każdy ma prawo zapoznać się z opinią
    Fanboya i sceptyka. Wtedy jest wolność słowa, nie wtedy, gdy zabrania
    się wypowiadać innym, choćby nie mieli racji. Dobre argumenty się
    obronią, a ludzie potrafią myśleć i wyciągać własne wnioski (wiem, że
    komuchy uważają, że trzeba myśleć za ludzi).

    Lukasz

  • 85. Data: 2022-08-01 10:50:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > A do ładowania z gniazda 3f czego używasz?

    Kupiłem mobilnego Zencara 11 kW.

    Stacjonany wallbox w moim przypadku byłby nieużyteczny.
    A taki mobilny, wożony zamiast zwykłego evse, działa świetnie.
    Oryginalne evse sprzedałem i odzyskałem trochę kasy za wallboxa.

    Mobilne evse na ścianie powiesisz i działa dokładnie tak jak wallbox.
    W drugą stronę już tak łatwo nie jest.
    Wallboxy są z reguły większe gabarytowo, więc nawet jak im dorobisz
    wtyczkę siłową, to będą bardziej kłopotliwe w przewożeniu.
    No i pewnie większość do frunka nie wejdzie, więc tym bardziej.

  • 86. Data: 2022-08-01 10:53:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-08-2022 o 10:19, ddddddddddddd pisze:

    > zacytuj gdzie napisałem, że elektryk nie nadaje się do niczego?

    Zacytuj gdzie ja napisałem, że tak napisałeś?

    > Napisałem że dla mnie nie ma sensu.

    No właśnie.
    A nie masz pojęcia o jego eksploatacji.

    > Każdy ma prawo zapoznać się z opinią
    > Fanboya i sceptyka.

    Sceptykiem to można być jak coś się sprawdzi i nie pasuje.

    A jak się nie ma pojęcia o czym się gada, ale się gada, to można być co
    najwyżej hejterem.

    HINT: Jak się czegoś nie wie, to się zadaje pytana w celu zdobycia
    potrzebnej wiedzy, a nie głosi prawdy objawione.

  • 87. Data: 2022-08-01 11:22:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 10:50 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Kupiłem mobilnego Zencara 11 kW.

    coś takiego?

    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-do-samochodu-zen
    car-11kw-6-16a-regulacja-12152117619

> [...]
    > wtyczkę siłową, to będą bardziej kłopotliwe w przewożeniu.
    > No i pewnie większość do frunka nie wejdzie, więc tym bardziej.

    Dzięki, zrobię pewnie tak samo.

    TG

  • 88. Data: 2022-08-01 11:23:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Jul 2022 20:30:39 +0200, Shrek wrote:

    > Popraw mnie ale statuy wolności nie zalało ani o stopień w schodach.

    Tam chyba jest dosc duzy zapas.

    A na razie dane mamy takie
    https://www.climate.gov/news-features/understanding-
    climate/climate-change-global-sea-level

    Przy czym ... chyba warto by sprawdzic, czy to wody wzrosly, czy lądy
    opadly. GPS dziala od niedawna.
    "In some ocean basins, sea level has risen as much as 6-8 inches
    (15-20 centimeters) since the start of the satellite record. Regional
    differences exist because of natural variability in the strength of
    winds and ocean currents, which influence how much and where the
    deeper layers of the ocean store heat."

    A jeszcze ... moze odmrozenie Antarktydy, tak aby zaczela sie powaznie
    topic, wymaga troche czasu.
    I Grenlandii ...

    J.

  • 89. Data: 2022-08-01 11:37:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > coś takiego?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/ladowarka-do-samochodu-zen
    car-11kw-6-16a-regulacja-12152117619

    Dokładnie takiego.

  • 90. Data: 2022-08-01 11:39:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-08-2022 o 11:23, J.F pisze:

    > Tam chyba jest dosc duzy zapas.

    Problem w tym, że jak już zaleje to będzie za późno, to trzeba robić od
    razu.
    Potem już nic nie zrobisz, proces nie jest odwracalny, chyba że Słońce
    zmniejszy aktywność.