  • 71. Data: 2022-07-31 18:55:18
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dam, tankować będę głównie w domu bo mam 21kW w PV.

    No dobra - czyli tankować masz gdzie. Ale i tak jestem ciekaw relacji z
    przelotu do na przykład chorwacji;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2022-07-31 19:01:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 18:55 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No dobra - czyli tankować masz gdzie. Ale i tak jestem ciekaw relacji z
    > przelotu do na przykład chorwacji;)

    To auto z założenia nie jest na trasy, ma robić 100-150km dziennie.
    Trochę pojeżdżę to może zmienię założenia :-)

    TG

  • 73. Data: 2022-07-31 19:05:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To auto z założenia nie jest na trasy, ma robić 100-150km dziennie.
    > Trochę pojeżdżę to może zmienię założenia :-)

    Zobaczymy. Z tego co pamiętam jesteś specyficznym typem klienta, ale
    ciekawy jestem twojej opinii jak wypada w porównaniu ze spalinkami. Masz
    drugie auto w trasy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2022-07-31 19:10:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 19:05 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Zobaczymy. Z tego co pamiętam jesteś specyficznym typem klienta, ale
    > ciekawy jestem twojej opinii jak wypada w porównaniu ze spalinkami. Masz
    > drugie auto w trasy?

    Mam, dam znać.

    TG

  • 75. Data: 2022-07-31 19:39:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-07-2022 o 17:34, ddddddddddddd pisze:

    > nie gardłowałem. Dla ciebie to może oczywiste, ale nie dla każdego.

    No i tacy dla których nie jest nie powinni zabierać głosu.

    > Nadal nie jest to dla mnie wygodniejsze niż korzystanie z diesla,

    Przestanie, jak Ci morze dom zaleje....

  • 76. Data: 2022-07-31 19:40:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Jakby co to moja jest na forum elektrowozu.

  • 77. Data: 2022-07-31 20:30:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 19:39, Cavallino pisze:

    > Przestanie, jak Ci morze dom zaleje....

    Popraw mnie ale statuy wolności nie zalało ani o stopień w schodach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2022-07-31 20:34:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 19:40, Cavallino pisze:

    > Jakby co to moja jest na forum elektrowozu.

    Twoja mnie nie interesuje, bo zmieniasz upodobania tak, że uważam że
    jesteś zwykłym trolem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2022-07-31 20:46:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 14:53 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Latem chyba nie powinieneś się obawiać trasy.
    > Nawet jak zasięg nie będzie za duży, bo bateria niewielka, to szybko da
    > się uzupełnić.
    >
    > Użyj plugshare, to nawet za friko dasz radę jeździć, gdy masz trochę
    > czasu po drodze.

    Masz w domu wallboxa?

    TG

  • 80. Data: 2022-07-31 21:15:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 31.07.2022 18:39, Cavallino wrote:

    > No i tacy dla których nie jest nie powinni zabierać głosu.

    lewacka wolność słowa działa tylko wtedy, kiedy moje zdanie jest zbieżne
    z twoim. Ja wolność słowa rozumiem inaczej. Fanatycy samochodów
    zasilanych węglem nie powinni się odzywać, a ustawa powinna zakazać
    ładowania aut ze źródeł nieodnawialnych. Póki co i ja i ty możemy się
    wypowiadać.

    > Przestanie, jak Ci morze dom zaleje....

    o to jestem spokojny, najlepsze domy, które miało zalać już wykupione
    przez Billa G. ;)

    Lukasz