-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.fe
ed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!pe
er03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-med
ia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 5 Aug 2022 17:57:50 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.12.0
Subject: Re: elektryfikacja 2
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1k23sl0xt58ns$.18roldb3it8ma$.dlg@40tude.net>
<tc085t$3f7bu$1@dont-email.me>
<n...@4...net>
<tc0a4f$ve1$2$Cav@news.chmurka.net>
<u...@4...net>
<tc0c4e$168$1$Cav@news.chmurka.net>
<1tz3sbqtptpg8$.purd1qiv9ky8$.dlg@40tude.net>
<tc0pf7$adf$1$Cav@news.chmurka.net>
<3ahmd0j6byhy$.y57pbf4rq188$.dlg@40tude.net>
<tc2fbl$c3m$1$Cav@news.chmurka.net>
<cwg7uun8xdlb.101dlqq5pyoby$.dlg@40tude.net>
<tc89do$13o$1$Cav@news.chmurka.net>
<tc9e8q$3spl4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<62e8a8f9$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
<tcbdoc$ruk2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<62e95c7a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<tcbtpk$si1b$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<62e9fbca$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<tcjcgo$3t15o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <tcjcgo$3t15o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 95
Message-ID: <62ed3dfe$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.152.12
X-Trace: 1659715070 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 555 83.27.152.12:56578
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6328
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2706050
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-08-05 o 17:20, mk4 pisze:
> On 2022-08-03 06:38, cef wrote:
>> W dniu 2022-08-02 o 21:26, mk4 pisze:
>>> On 2022-08-02 19:18, cef wrote:
>>>> W dniu 2022-08-02 o 16:52, mk4 pisze:
>>>>> On 2022-08-02 06:32, cef wrote:
>>>>>> W dniu 2022-08-01 o 22:49, mk4 pisze:
>>>>>>> On 2022-08-01 12:20, Cavallino wrote:
>>>>>>>
>>>>>>> Z tym stawaniem na rozprostowanie i ladowanie to jakies bajki.
>>>>>>>
>>>>>>> Jechales kiedys w jakis wolny czas (np. tzw. dlugi weekend)
>>>>>>> gdzies w popularne miejsce - nie wiem, nad morze czy w gory.
>>>>>>>
>>>>>>> W takiej podrozy to nie ma gdzie sie wysikac od reki.
>>>>>>> Zatrzymujesz sie na stacji czy innym cywilizowanym miejscu i co?
>>>>>>> I kolejka do kibla taka ze stania na 15 minut minimum.
>>>>>>>
>>>>>>> Niech teraz 5% tych ludzi ma jeszcze potrzebe "dotankowania"
>>>>>>> pradu... No to nie wyjedziesz z tego miejsca do wieczora.
>>>>>>>
>>>>>>> Wiec nie wiem skad bierze sie pomysl, ze zadnego problemu nie ma
>>>>>>> - kiedy wlasnie jest.
>>>>>>
>>>>>> Kiedy teraz nie ma problemu, bo nawet jak jest kolejka do kibla,
>>>>>> to oznacza tylko tyle, że się dłużej doładuje a stać i tak by musiał,
>>>>>> żeby się odlać. W czasie przejazdu przez Polskę tam i nazad A4
>>>>>> widziałem jeden samochód z zielonymi tablicami, więc nie widzę
>>>>>> problemu.
>>>>>> A nawet jeśli, to poprzestawiaj sobie klapki i wyjedź dzień
>>>>>> wcześniej.
>>>>>
>>>>> Masz trudnosci z kojarzeniem czy jak?
>>>>>
>>>>> Skoro czynnosc zabierajaca gore minute generuje opoznienia rzedu
>>>>> minut 15 to co dopiero czynnosc zajmujaca minut 20 czy 30 (jak
>>>>> ladowanie i to jakas turboladowarka). To wtedy kolejki beda szly
>>>>> juz w godziny.
>>>>>
>>>>> No i nie mowimy o sytuacji teraz - kiedy nie ma jeszcz eleketrykow
>>>>> tylko o syutajci zachwalanej przez naganiaczy, kiedy wszyscy na te
>>>>> elektryki si eprzesiedli. Przeciez tego dotyczy dyskusja - czy ta
>>>>> technologia obecnie ma sens w skali masowej (a ni ejako
>>>>> ciekawostka) i czy jest wygodna.
>>>>>
>>>>> Co za otepienie w tym narodzie.
>>>>
>>>> Otępienie to widzę- Twój opis zdarzeń dotyczył sytuacji tu i teraz.
>>>> Jak masz projekcję na 2100 rok, to trzeba było to zaznaczyć.
>>>> Wystarczyło przeczytać pierwsze zdanie mojego posta.
>>>
>>> Dalej nie rozumiesz. No coz, nie kazdy musi rozumiec i potrafic
>>> dyskutowac na argumenty.
>>> Skoro ktos nie potrafi wykonać prostej syntezy i projekcji sytuacji w
>>> ktorej tworzy sie obecnie znaczacy korek i zator przy sikaniu z
>>> wybiegajacym w (niedaleka zgodnie z teoriami naganiaczy
>>> elektrycznych) przyszlosc dodatkowym zalożeniem, ze wszyscy ci ludzie
>>> przyjechali elektrykami i beda chcieli sie doładowac... No ta...
>>> widać, że u cześci osób nie tylko nie ma chęci do rzeczowej i w miarę
>>> obiektywnej rozmowy w temacie ale i zwyczajnie oleum nie styka.
>>
>> To, że nie każdy rozumie i potrafi dyskutować na argumenty, to widzę.
>> Jeśli wykonujesz projekcję (teraz dopiero), to dlaczego dokonujesz jej
>> wybiórczo
>> tylko w zakresie sikania a w zakresie ładowania już nie?
>> Może za 30 czy 50 lat ładowarek będzie więcej niż kibli.
>> Mnie akurat dość daleko do bycia zwolennikiem elektryków w obecnej
>> sytuacji ale jak chcesz obiektywnie porozmawiać, to zastosuj się do
>> swoich zaleceń i dolej sobie oleum.
>
> Tylko po co plywac i udawac?
> Perspektywa przyszlosci to nie 50 czy 30 ale bardziej 15 lat - patrzac
> co sobie unia uchwala.
> Zeby za 15 lat powszechnie byl rozwiazny problem z dostepnoscia
> elektrycznosci/elektrykow tak jak obeceni mamy ze spalinowcami to
> technologia powinna juz byc w fazie ostatnich testow albo wdrazania.
>
> Ale tej technologii poki co nie ma wcale (na ladowarkach sie tego nie
> zrobi - bo musialyby byc ich cale pola). Podejscie podlaczaniem pod
> ladowarke po prostu jest nieralizowalne aby dostepnosc uslugi byla na
> obecnym poziomie jak paliwo dla spalinowych - czaisz.
>
> Czyli za 15 lat problem nie zostanie rozwiazany. Mozna przyjac, że
> wszystko wskazuje na to, ze wiadomo co bedzie - a raczej cczego nie bedzie.
A tu się dziwnie ze wszystkim zgadzam.
Za 15 lat niby jakieś zakazy spalinowych, ale już Niemcy się wyłamują
powoli,
a potem otrzeźwieją inni. I nie wiadomo jakie lobby się przebije.
Mogą też elektryczni w swojej nie do końca
pełnej infrastrukturze (ale działa bo mało uzytkowników) i zmiękną
dopiero jak
będzie 1kWh po 5zł.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.22 05:02 Cavallino
- 06.08.22 05:03 Cavallino
- 07.08.22 16:54 ąćęłńóśźż
- 07.08.22 17:00 ąćęłńóśźż
- 08.08.22 17:08 J.F
- 08.08.22 17:19 J.F
- 08.08.22 20:37 Cavallino
- 12.08.22 09:48 Tomasz Gorbaczuk
- 12.08.22 10:05 Cavallino
- 12.08.22 10:09 Tomasz Gorbaczuk
- 12.08.22 10:13 Cavallino
- 12.08.22 10:14 Cavallino
- 12.08.22 10:19 Tomasz Gorbaczuk
- 12.08.22 10:20 Tomasz Gorbaczuk
- 12.08.22 10:24 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=