  • Data: 2022-08-04 15:25:06
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Aug 2022 15:05:38 +0200, Tomasz wrote:
    > RoMan Mandziejewicz w

    buduje-stacje-ladowania-na-a4-s7-oraz-s3-76677.html

    Ja tu czegos nie rozumiem. Pismak prowadzący tez nie?

    "Na zlecenie GDDKiA GreenWay Polska wybuduje, a potem będzie
    operatorem ...
    urządzenia staną na terenie Miejsc Obsługi Podróżnych w lokalizacjach
    wyłonionych w przetargu GDDKiA.
    W wyniku zakończonego w kwietniu przetargu Generalnej Dyrekcji Dróg
    Krajowych i Autostrad, GreenWay zainstaluje i będzie operatorem [...]
    Spółka będzie dzierżawić fragmenty nieruchomości, na których znajdują
    się MOP-y i będzie tam odpłatnie świadczyć usługi ładowania samochodów
    elektrycznych."

    To w koncu na co byl przetarg - na zainstalowanie i utrzymanie
    ładowarek, czy na dzierzawe miejsca pod ładowarki?

    > Nie ma MOPów od Rzeszowa do Lublina, i w drugą stronę też, czego nie
    > rozumiesz?

    Bylo od Tarnowa do Rzeszowa, a teraz od Rzeszowa do Lublina?

    Ale MOPy na S19 to sa.

    > No i, jak do koryta, trzeba gdzieś zjechać, a chyba nie o to chodzi przy
    > drogach A/S

    A czemu nie ?

    A prawda - chodzi o to, zeby zdierac z tych, ktorym sie spieszy i jada
    autostradą :-)

    J.