    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: elektryfikacja 2
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <tc1514$3iggd$1@dont-email.me> <tc2fgd$c3m$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tc3evs$3sfiq$1@dont-email.me> <tc3jig$1s2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tc3mts$3ts0l$1@dont-email.me> <tc572s$31f$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tc5l1j$93l0$1@dont-email.me> <tc5tt5$hn0$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tc67e8$dell$1@dont-email.me> <tc6eoh$rtq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62e6ca4e$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <z...@4...net>
    <62e7ef47$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 1 Aug 2022 18:16:12 +0200

    On Mon, 1 Aug 2022 17:20:41 +0200, Shrek wrote:

    > Zapas zapasem ale wygląda że nic się nie zmieniło (tylko troczę ziemi
    > ubyło).
    >
    > https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4652
    254/The-Statue-Liberty-RED-turned-green.html

    Odkad pamietam, to miedz zieleniala, wiec Ameryki nie odkryli.

    stopni natomiast trudno mi sie doliczyc, jakby cos ubylo ... ale
    pływów tam nie ma ?

    climate/climate-change-global-sea-level

    > No to jak podniesienie poziomu o 15 cm czy nawet 5 metrów ma mi dom
    > znajdujący się 100 mnpm morza zalać?

    Tobie nie, ale spytaj Holendrow.
    Wenecjan, Gdanszczan.

    Albo zobacz Jastrzebia Gore - o ile sie zmniejszy, jak metr wody
    przybedzie? Sporo klifu sie chyba zwali.

    > Zuraw w gdańsku też jakoś tak samo jak kiedyś wygląda.

    20cm moze byc trudne do zauwazenia.

    A Pomorze sie w calosci nie podnosi?
    Bo lodowiec kiedys wgniatal w dół, a teraz go nie ma ...

    I jeszcze takie cos
    https://wiadomosci.onet.pl/olsztyn/pomorze-i-mazury-
    zagrozone-silnym-trzesieniem-ziemi/cr3y83w

    To tak na wypadek elektrowni atomowej w Zarnowcu :-)

    > No może. Ale ludzkość pamięta czasy jak nadawali nazwę grenlandii i była
    > ona wtedy zielona a nie biała i nie pamiętam żeby na przykład nie było
    > wtedy niderlandów na mapach.

    Nie wiadomo, czy to jakas podpucha nie byla :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/L%C4%85dol%C3%B3d_gren
    landzki

    110 tys lat lodu ?

    J.