  • 91. Data: 2022-07-23 09:54:35
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 09:43, Janusz pisze:

    > Ale to podobno efekt że dla 4 kopalni brakło węgla a reszcie brakuje wody.
    > Ceny z rynku RB, https://www.pse.pl/home
    > Coś czarno naszą przyszłość widzę :(

    E tam - dojebiemy 10 miliomów izer będzie w pytę! Nie uprawiaj
    czarnowidztwa, mamy jeszcze 10 lat rządów pis i będa elektrownie, infara
    i izery dla każdego. I nie będziesz mógł narzekać, bo łagier;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2022-07-23 15:24:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 09:54, Shrek pisze:

    > E tam - dojebiemy 10 miliomów izer będzie w pytę!
    Całe szczęście szanse na to zerowe :)

    Nie uprawiaj
    > czarnowidztwa, mamy jeszcze 10 lat rządów pis
    No jak patrzę na opozycję to możesz mieć rację, tym bardziej że pis robi
    wszystko żeby wygrać za wszelką cenę, po nich to będzie potop. Czytałem
    że jakiś po-wiec się wypowiedział że jakby oni przejeli władzę to i tak
    pole manewru już mają bardzo małe, po prostu wiele spraw już dano jest
    zaorane, dwa lepiej żeby pis zjadł tą żabę którą przygotował i wyłożył
    się na kolejne XX lat.

    i będa elektrownie, infara
    > i izery dla każdego. I nie będziesz mógł narzekać, bo łagier;P
    No jak pójdą dalej stylem putinowskim to może tak za parę lat być, już
    podobno w tej ustawie węglowej próbują przemycić że będą mogli dowolnie
    uznawać organizacje za anarchistyczne a to już prosta droga do
    podciągnięci takich pod zamach stanu ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    Janusz

  • 93. Data: 2022-07-23 15:33:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 15:24, Janusz pisze:

    > Całe szczęście szanse na to zerowe :)

    Więc zostanią autobusy i tramwaje, bo zobowiązaliśmy się do tępienia
    spalinek:P

> [...]
    > pole manewru już mają bardzo małe, po prostu wiele spraw już dano jest
    > zaorane, dwa lepiej żeby pis zjadł tą żabę którą przygotował i wyłożył

    Zasadniczo też tak uważam, że sprawiedliwie byłoby żeby jebło za pisu i
    niech ludzie zapamiętają jak to się kończy. Dlatego też nie widać
    jakiegoś specjalnego entuazjazmu do przejmowania władzy po pis. Takie
    coś to robota albo dla wallenroda co się poświęci i dostanie wpierdol za
    pisiorów albo jakiegoś krótkodystansowaca obliczanego na dokradnięcie
    tego co zostało.

    Problem z elektykami i kowidowym pierdolcem jest taki, że to nie
    pisowski pierdolec tylko cały świat i kontynet oszalał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2022-07-23 16:15:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-lipca-2022 o 20:07, LordBluzg(R)?? pisze:
    > Nie chodziło w ogóle o wyłączenie Turowa a
    > dogadanie się z Czechami.

    jeśli godzimy się z faktem że sędzia jest debilem to spokojnie możemy
    założyć że jak przychodzi sąsiad do sądu i skarży drugiego o miedzę a
    sąd wydaje zarządzenie zabezpieczające że natychmiast ten oskarżony ma
    zaprzestać działalności rolniczej do odwołania.

    Chciałbyś się znaleźć w takiej sytuacji?

  • 95. Data: 2022-07-23 20:26:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 15:33, Shrek pisze:

    > Więc zostanią autobusy i tramwaje, bo zobowiązaliśmy się do tępienia
    > spalinek:P
    Pewnie tak, chociaż ja na takim zadupiu mieszam że i autobusy mam w
    kratkę, sobote i niedziele nie jeżdżą (taki kaprys mpk) bo przecież u
    nas tylko dzieci do szkoły i emeryci jeżdżą autobusami wg mpk patrząc na
    rozkład.

> [...]
    > coś to robota albo dla wallenroda co się poświęci i dostanie wpierdol za
    > pisiorów albo jakiegoś krótkodystansowaca obliczanego na dokradnięcie
    No właśnie, pytanie jak długo jeszcze to ludzie wytrzymaja, coś mi się
    zdaje że będzie gorąco. Dlatego pis-iaki na spotkania jeżdżą ze swoim
    elektoratem żeby zapełnić salę przed 'obcymi'. Chodź dziś coś podobno
    nie pykło i parę kłopotliwych pytań się pojawiło.

    > Problem z elektykami i kowidowym pierdolcem jest taki, że to nie
    > pisowski pierdolec tylko cały świat i kontynet oszalał.
    Wiem, przecież to widać, najbardziej posrani są Chińczycy, w europie,
    Niemcy, Austriacy. Dobrze że nasi poszli po rozum do głowy że to taka
    trochę inna grypa będzie, i jak na razie przestali szaleć chociaż
    jeszcze nie wiadomo co wymyślą na jesień.

    --
    Janusz

  • 96. Data: 2022-07-23 20:36:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 20:26, Janusz pisze:

> [...]
    > kratkę, sobote i niedziele nie jeżdżą (taki kaprys mpk) bo przecież u
    > nas tylko dzieci do szkoły i emeryci jeżdżą autobusami wg mpk patrząc na

    No to chujnia. Jak do pracy dojedziesz?

    > No właśnie, pytanie jak długo jeszcze to ludzie wytrzymaja, coś mi się
    > zdaje że będzie gorąco.

    Rok temu pisałem że dopóki będzie ciepła woda w kranie i pasza w sklepie...

> [...]
    > trochę inna grypa będzie, i jak na razie przestali szaleć chociaż
    > jeszcze nie wiadomo co wymyślą na jesień.

    Chyba już niewiele. Po prostu nic się nie będzie robić, od czasu do
    czasu jakieś symboliczne obostrzenia które i tak wszyscy będą mieć w
    dupie. Ale jak będzisz coś chciał od państwa to się nie da bo kowit. A
    no i nie można protestować bo śmiercionośna chmura wirusowa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2022-07-23 20:42:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-lipca-2022 o 15:47, J.F pisze:
    > A tu juz zabraklo.

    nie zabrakło tylko wojna i spekulacja.

    spokojnie kiladziesiąt lat mielibyśmy spokój do czasu upowszechnienia
    się atomu.

    a pytanie jest wazniejsze: jak ue miało powstrzymać ocieplenie klimatu
    opłatami za co2?

    no jak?

  • 98. Data: 2022-07-23 21:23:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 20:36, Shrek pisze:

    > No to chujnia. Jak do pracy dojedziesz?
    Oczywiście autem, a że jestem jedyny kierujący to mam dodatkowy etat :)
    żonę zawieść, przywieźć, dzieci do szkoły i z powrotem i potem ja coś
    zrobić i zarobić.
    Większość pracuję w domu i naprawiam elektronikę ale mam jeden zakład do
    którego jeżdżę naprawiać bo inaczej się nie da.
    Problem jest jak się auto zpsuje, najgorzej jest z zakupami bo markety
    daleko i trzeba targać siatki. Dlatego łatam go jak mogę żeby jeździło
    :) bo odstawić go na x dni do warsztatu nie mogę.

    > Rok temu pisałem że dopóki będzie ciepła woda w kranie i pasza w sklepie...
    Tylko że za chwilę stać na to będzie coraz mniej ludzi, czytałem że
    podwyższki energii na przyszły rok się szykują na 180%.

    > Chyba już niewiele. Po prostu nic się nie będzie robić, od czasu do
    > czasu jakieś symboliczne obostrzenia które i tak wszyscy będą mieć w
    > dupie.

    Pewnie tak, całe szczęście oportunizm mamy w genach :)

    >Ale jak będzisz coś chciał od państwa to się nie da bo kowit. A
    > no i nie można protestować bo śmiercionośna chmura wirusowa.
    No do szpitala bez maski nie wejdziesz. Niby w aptekach też ale jak
    widzę wszyscy to olewają z aptekarkami włącznie.

    --
    Janusz

  • 99. Data: 2022-07-23 21:29:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 21:23, Janusz pisze:

    > Oczywiście autem, a że jestem jedyny kierujący to mam dodatkowy etat :)

    Elektrykiem?

    > Tylko że za chwilę stać na to będzie coraz mniej ludzi, czytałem że
    > podwyższki energii na przyszły rok się szykują na 180%.

    To teraz będzie poprawka - jak rachunku nie zapłacisz to wodę odetną, a
    pasza w sklepie na którą nie masz kasy to bardziej wkurwia niż jakby jej
    nie było - tak przynajmniej somsiad skurwysyn jebany też by nie miał:P

    > No do szpitala bez maski nie wejdziesz. Niby w aptekach też ale jak
    > widzę wszyscy to olewają z aptekarkami włącznie.

    Chuj z maseczkami. Miałem sprawę w sądzie. Chce się zapisać do czytelni
    akt - nie mozna czytać akt bo kowid. Ale nie dostałem pism procesowych -
    no mogło się zdarzyć, bo kowid. To jak mam się do sprawy przygotować,
    skoro nie mam akt bo pism nie powysyłaliście bo kowid, przeczytać nie
    mogę bo kowid? Pan się nie martwi - kowid jest to pewnie i tak z wokandy
    spadnie. Spadła:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2022-07-23 21:53:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 21:29, Shrek pisze:

    > Elektrykiem?
    No, nie :) lpgt :) teraz przy tych cena kompletnie się nie opłaca co
    oczywiście nie wyklucza że w przyszłości może jakieś małe jeździdło
    wokół komina.

    No to chociaż tyle dobrze :)

    --
    Janusz