    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryfikacja
    Date: Fri, 29 Jul 2022 00:00:41 +0200

    W dniu 2022-07-28 o 20:43, J.F pisze:

    > No ogolnie na tym biznes polega, aby zarobic.
    >
    > Tylko czasem ktos bankrutuje, bo lody nie wyszly :-)

    No właśnie! Stawiamy sprawy na nogach. Młotoryzacja, samochodoza nie są
    po to, żeby posiadający nadwagę Kowlaski wygodnie pierdział w fotel
    czekając na czerwonym świetle, tylko po to, żeby paru facetów w drogich
    garniturach miało na dobrych krawców i jeszcze na to wszystko, co do
    tych garniturów pasuje (czyli majątki, o których nam się nie śniło).
    Twoje, moje i wszystkich innych jeżdżenie jest tylko efektem ubocznym
    tego BIZNESU, wcale niekoniecznym. Ba! Najlepsze lody do wybudować dużą
    drogę za drogie pieniądze (wykupić grunty, porobić projekty,
    uzgodnienia, pozwolenia) nie oddać jej do użytkowania, poczekać i zrobić
    remont, przebudować, albo rozebrać i wybudować od nowa. W Polsce chwilę
    trwało, aż tą sztukę opanowano, ale teraz już jest dobrze.