eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne wspomaganie kierownicyRe: elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!postnews.google.com!s9g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
    Date: Tue, 27 Apr 2010 19:22:38 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <9...@s...googlegroups.com>
    References: <n...@4...com> <hr29id$5oc$1@news.onet.pl>
    <b...@4...com> <hr340o$s74$1@news.onet.pl>
    <6...@k...googlegroups.com>
    <hr3i0r$22o$1@news.onet.pl>
    <d...@q...googlegroups.com>
    <hr4cfa$m5b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1272421358 12506 127.0.0.1 (28 Apr 2010 02:22:38 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Apr 2010 02:22:38 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s9g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
    posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.5
    (KHTML, like Gecko) Chrome/4.1.249.1045 Safari/532.5,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275787
    [ ukryj nagłówki ]

    On Apr 26, 11:46 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał
    >
    > A nie mozna jakiejs pompy o zmiennym wydatku czy elektrycznej
    > wylaczanej, zeby nie obciazaly silnika stale ?

    Raczej nie. Zbyt duza zwloka czasu reakcji. W hydraulicznych niestety
    musisz stale utrzymywac cisnienie robocze aby nie bylo wyczuwalnej
    zwloki we wspomaganiu.

    > >Co do oryginalnego pytania,
    > >zadne z nich nie sa samohamowne. Nie dostalyby homologacji gdyby
    > >byly.
    >
    > Tak wlasnie mi sie wydawalo, ale patrzac na te ilustracje .. to
    > wyglada na samohamowne :-)
    > A juz na pewno stawiajace spory opor inercyjny.

    Nie wiekszy niz zepsuta hydraulika. Elektrzyczne poza oszczednoscia
    paliwa przynosza rowniez liczne nowe mozliwosci, ktore dotad nie
    istnialy. To dziedzina, ktora nadal sie rozwija i prowadzis sie
    badania nad nowymi mozliwosciami, ale juz dzis na przyklad powszechnie
    stosuje sie algorytm kasowania sciagania samochodu co znacznie obniza
    IPTV gwarancyjnego ustawiania gemoretrii.

    >
    > No chyba ze naprawde to wyglada tak jak to rozrysowano dla BMW - z
    > przekladnia planetarna.

    BMW to uklad aktywny, ktory moze skrecac samodzielnie bez udzialu
    kierowcy. Dlatego stosuja uklad planetarny. Opnine na temat zalet tego
    systemu sa podzielone.

    >
    > J.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: