  • 41. Data: 2017-09-03 16:32:55
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-08-30 o 20:45, J.F. pisze:

    > A nie bylo przekroczenia skrajni ?
    > Tramwaje dosc wysokie ..

    Takie sprzęty jadą bez wózków. Wózki montuje ekipa fabryczna po wyładunku.

    yabba

  • 42. Data: 2017-09-03 17:30:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Sun, 03 Sep 2017 16:32:55 +0200, yabba napisał:

    > Takie sprzęty jadą bez wózków. Wózki montuje ekipa fabryczna po
    > wyładunku.

    do Warszawy tramwaje przyjeżdżają na lawecie na kołach
    http://bi.gazeta.pl/im/bb/d7/f7/z16242619V,Pierwszy-
    tramwaj-Jazz-dotarl-
    do-Warszawy-pod-konie.jpg

    i wyładowywane są zjeżdżając na tory

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2017-09-04 03:07:23
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 29 Aug 2017 20:53:19 +0200 Shrek <...@w...pl> napisał:

    >Rozstaw ten sam - profil inny

    I zdaje się też za małe koła. Te w normalnych pojazdach kolejowych
    mają średnicę w okolicach 1m.

  • 44. Data: 2017-09-04 03:10:29
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 29 Aug 2017 15:25:01 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze
    >ladowarki ?
    >A moze agregat pradotworczy holowac :-)

    Pociąg byłby chyba najlepszy. Ikarusy przywozili kiedyś z Węgier
    koleją.

  • 45. Data: 2017-09-04 08:53:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Pociąg byłby chyba najlepszy. Ikarusy przywozili kiedyś z Węgier
    > koleją.

    kiedyś zdecydowanie więcej transportu jechało koleją

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 46. Data: 2017-09-04 11:19:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 08:53, tck pisze:

    > kiedyś zdecydowanie więcej transportu jechało koleją

    Za komuny był przepis nakazujący transport PKP powyżej iluś kilometrów.
    Żeby coś wysłać samochodem trzeba było mieć pismo z PKP że oni tego
    przewieźć nie mogą.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2017-09-04 12:26:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >kiedyś zdecydowanie więcej transportu jechało koleją

    Bo fabryke budowalo sie przy bocznicy, a nie w szczerym polu :-)

    Autobusy duze bydlaki, i sie robi transport specjalny drogowy.
    Chyba, ze te przegubowe jakos sprytnie rozepna.

    Ale duze bydlaki moga sie w i kolejowa skrajnie nie zmiescic.

    A jak to z papierami wyglada ?
    Klient by chcial nowy pojazd niesmigany, zarejestrowac na siebie, da
    mu sie dowiezc na wlasnych kolach na tymczasowych numerach ?

    Austryjacy jak rozumiem nie maja takich problemow, a u nas ?

    J.

  • 48. Data: 2017-09-04 13:02:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U nas tez nie ma problemu, tylko Ty masz z tym problem.

  • 49. Data: 2017-09-04 13:03:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2017 o 12:26, J.F. pisze:

    > Bo fabryke budowalo sie przy bocznicy, a nie w szczerym polu :-)

    Zarówno PESA jak i Tramwaje Warszawskie mają bocznice, a tramwaje
    przyjechały na oponach;)

    Shrek

  • 50. Data: 2017-09-04 18:09:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Klient by chcial nowy pojazd niesmigany, zarejestrowac na siebie, da mu
    > sie dowiezc na wlasnych kolach na tymczasowych numerach ?

    Dokładnie.
    Albo wręcz od razu na docelowe numery rejestrować.
    Przez Poznań co chwilę stadami jeżdżą Solarisy już w barwach klientów -
    widać odbierają sobie sami.