    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryczna Norwegia
    Date: Fri, 11 Oct 2024 16:58:07 +0200
    <10sz4qjx4xlh3$.pz0bb26zzds5.dlg@40tude.net>
    <veb9ng$ks6$1@news.chmurka.net>
    <1r75nqu3newte.1cnvnk4vpauup$.dlg@40tude.net>

    W dniu 11-10-2024 o 15:59, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > A ile tych rat i co dalej?

    24.
    Dalej bierzesz kolejne auto.
    Inaczej by się ten wynajem nie opłacał - przeszacowali wartość
    rezydualną, stąd niska rata.

    > Czyli na takie naprawdę nowe rabaty nieduże ?

    Mniejsze.
    Ale za 30 tys różnicy, można przymknąć oko na rocznik przy fabrycznie
    nowym aucie.
    Zwłaszcza że Cię to nie obchodzi, bo po 2 latach to oni się martwią.

    > Takie cwaniaczki?

    Życie ich przerosło.

    > Ale zaraz - musiało to być w umowie zapisane ... i pewnie było -
    > wysoka kwota wykupu przez klienta?

    Na tym polega rata balonowa, miało być w okolicach wartości rezydualnej.

    > I zaledwie możliwość odkupu przez dealera, po cenie wedle jego
    > widzimisie?

    No właśnie nie - ustalona.
    Tyle że jak dealer wie że w tej kwocie TERAZ nie sprzeda, to nie odkupi
    i już.

    > Ale kupują te elektryki, czy sie wstrzymują z decyzją?

    Kupują.
    94% nowych aut to bev.

    > Elektryki takie dobre, to co się przejmujesz :-)

    Się specjalnie nie przejmuję, ale lubię zmieniać co kilka lat.
    A jeśli teraz takie okazje, to byłby dobry moment.

    > Ale skoro takie rabaty, to kup se następnego :-P

    Mam już 4 w rodzinie, piąty mi niepotrzebny.