    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: elektronika
    Date: Mon, 18 Nov 2019 12:50:58 +0000 (UTC)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > A pracodawca potrafi sobie narobić - kolega mi opowiadał, że przez taką
    > jedną laseczkę rozpadł się zespół projektantów w firmie - a firma
    > produkty własne wdrażała i miała naprawdę niezła sprzedaż.

    Trzy firmy temu też się zepsuł, bo zatrudnili córkę prezesa. Drugą, bo
    jedna już była, ale ona była normalna. Ta druga córeczka podobno tępa jak
    but i nie do ruszenia (podobno, bo ja z nią nie rozmawiałem -- widziałem
    ją tylko na korytarzu i słysząc, co się dzieje, ograniczałem kontakt do
    "cześć"). Był konflikt na konflikcie, cały dział marketingu (bo zatrudnili
    ją tam) przez to wyleciał... a dalej to już równia pochyła -- sprzedaż
    spadła, na pensje nie było, inni pracownicy poodchodzili (bo nie dostawali
    pensji).

    Tak się psuje firmę. Natomiast tutaj to nie była kwestia płci, a nepotyzmu
    i charakteru. Myślę, że gdyby to był synek prezesa, a nie córeczka, to
    byłoby tak samo.

    > Wszystko przez to, że szef chciał za to nagrodzić inżynierów i taką
    > ozdóbkę do firmy zatrudnił - jak widać dobrymi chęciami naprawdę piekło
    > jest wybrukowane ;)

    Mamy taką jedną. A szkoda gadać... mam alergię. Chyba wszyscy mają i nikt
    nie rozumie pewnych decyzji, ale ja jakoś tak... bardziej. Unikam jak
    tylko mogę. Niestety czasem nie mogę.

    Na pożegnanie od koleżanki (normalnej), która odchodziła (głównie przez
    "ozdóbkę", bo nie była już w stanie z nią dłużej pracować) dostałem
    pluszową amebę. "Jako symbol naszej udręki".