  • 1. Data: 2013-07-09 20:40:13
    Temat: elektromagnes
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    nie wiem czy to nie powinno pójść na fizykę, jak tak to sory... jak Ktoś nie
    podoła to proszę nie odpisywać niż się kompromitować...

    może mi Ktoś wyjaśnić kilkoma PROSTYMI zdaniami jak zbudowany jest i jak
    działa elektromagnes niewrażliwy na polaryzację zasilania oraz działający na
    prąd zmienny?

    przeczy to wszelkim prawom jakie wpojono we mnie przez 25 lat
    tusko-edukacji...

  • 2. Data: 2013-07-09 21:08:13
    Temat: Re: elektromagnes
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.07.2013 20:40, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    >
    > może mi Ktoś wyjaśnić kilkoma PROSTYMI zdaniami jak zbudowany jest i jak
    > działa elektromagnes niewrażliwy na polaryzację zasilania oraz
    bierzesz drucik w izolacji, nawijasz na spory gwóźdź. w pobliżu
    umieszczasz szpilkę. bierzesz bateryjkę podłączasz ją do drutu. gwóźdź
    zaczyna przyciągać szpilkę. To na razie zgadza się z Twoją edukacją?

    > przeczy to wszelkim prawom jakie wpojono we mnie przez 25 lat
    > tusko-edukacji...

    Teraz obracasz bateryjkę tak aby bieguny były zamienione miejscami ( w
    stosunku do pierwszego eksperymentu). Czego Ciebie uczyli? Ze szpilka
    zostanie odepchnięta czy przyciągnięta.
    Sprawdź co się stanie

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-07-09 21:14:41
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    Panie Kolego! Panie Kolego!
    wymagasz ode mnie myślenia, po tuskowej edukacji?
    prosiłem o proste wyjaśnienie... nie testy na IQ... RoMan robiłeś testy na
    IQ i ile Ci wyszło?

  • 4. Data: 2013-07-09 21:26:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.07.2013 21:14, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > Panie Kolego! Panie Kolego!
    > wymagasz ode mnie myślenia, po tuskowej edukacji?
    > prosiłem o proste wyjaśnienie...

    Jak ma być prosto to całkujesz numerycznie po obwodzie i wychodzi. Zero
    wiedzy, dwa wzorki :-P

    Michoo

  • 5. Data: 2013-07-09 22:08:04
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ta macierz admitancyjna nie daje mi spokoju...

  • 6. Data: 2013-07-09 22:36:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.07.2013 21:14, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > Panie Kolego! Panie Kolego!
    > wymagasz ode mnie myślenia, po tuskowej edukacji?
    nie wiem czy Trolujesz, czy za chwile będziesz się czepiał ze zmienny to
    nie przemienny.
    Podałem jasny przykład. Elektromagnesy z reguły zasilane są napięciem
    przemiennym. Dlatego elektozaczepy w (starych) domofonach tak buczały.
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-07-09 23:08:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    jakby tak się czepiać, to Ty trolujesz, co to za wyjaśnienie... tuskowy
    wniosek, ja tam nie przepadam...

  • 8. Data: 2013-07-10 10:08:55
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > na prąd zmienny?
    >
    > przeczy to wszelkim prawom jakie wpojono we mnie przez 25 lat

    Inteligencja jest cechą wrodzoną....

  • 9. Data: 2013-07-10 13:18:25
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    > Inteligencja jest cechą wrodzoną....

    zburzyłeś właśnie skałę na której zbudowana została wspólnota europejska...

  • 10. Data: 2013-07-10 13:22:22
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Ministerstwo Propagandy <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > działający na prąd zmienny?
    > przeczy to wszelkim prawom jakie wpojono we mnie przez 25 lat

    Jeśli ma przyciągać kawałek metalu, to dlaczego polaryzacja miałaby mieć
    znaczenie? Co innego magnes stały.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/