  • 1. Data: 2012-05-20 19:02:18
    Temat: elektroda
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    szukałem, ale nie znalazłem, zmieniło się coś w kwestii punktów na
    elektrodzie? jakoś nie widze nigdzie możliwości doładowania punktów...

  • 2. Data: 2012-05-21 10:14:10
    Temat: Re: elektroda
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > szukałem, ale nie znalazłem, zmieniło się coś w kwestii punktów na
    > elektrodzie? jakoś nie widze nigdzie możliwości doładowania punktów...

    Zapytaj we właściwym miejscu.

    --
    Gof

  • 3. Data: 2012-05-21 10:25:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zapytaj we właściwym miejscu.

    znaczy na elektrodzie? gdybym mógł to bym zapytał, a skoro pytam tu to
    pomyśl... europejczyku.

  • 4. Data: 2012-05-21 10:41:57
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > znaczy na elektrodzie? gdybym mógł to bym zapytał, a skoro pytam tu to
    > pomyśl... europejczyku.

    Wyślij maila do właściciela serwisu geniuszu.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 5. Data: 2012-05-21 10:46:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Wyślij maila do właściciela serwisu geniuszu.

    a nie może mi Ktoś tu powiedzieć? nie znam adresu niby na jaki miałbym
    wysłać maila... zwłaszcza, że jestem na czarnej liście...

  • 6. Data: 2012-05-21 11:10:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AlexY,

    Monday, May 21, 2012, 10:41:57 AM, you wrote:

    > Wyślij maila do właściciela serwisu geniuszu.

    "Geniusz" nawet nie potrafi czytać:

    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-05-21 11:32:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > "Geniusz" nawet nie potrafi czytać:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2286163.html

    czyli koniec elektrody, ciekawa sprawa, jest szansa, że mój serwisik
    ruszy...

  • 8. Data: 2012-05-21 14:22:27
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    > czyli koniec elektrody, ciekawa sprawa, jest szansa, że mój serwisik
    > ruszy...

    "Serwisik" to chyba za bardzo gombrowiczowski upupiony bedzie taki
    przycpany.