    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ekrany w słońcu
    Date: Tue, 31 May 2011 18:32:11 +0200
    <1...@l...institute.com> <is28cp$8u8$1@news.onet.pl>
    <is330b$poa$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    > Pytał, pytał, tylko nie zauważyłeś.

    No niezauwazylem. Moze dlatego ze przez dwa lata nikt mnie nie
    pytal, a potem bylo za pozno :-)

    > Nieprawda.
    > A pytałeś?

    No nie pytalem bo nie pomyslalem. sprawdzilem pamiec, wyposazenie,
    inne opcje, a przy ekranie pisalo tylko "kolor" :-)
    Nie ma sily - czas swiadomego kupowania sie skonczyl, za duzo
    roznych szczegolow zeby ktos to wszystko ogarnal.

    > Programiści robią to, co zamówił producent.

    Przy tak duzym programie malo kto nad tym panuje.
    Nie pisali od nowa, tylko przerobili stare, no i wygaszacz im
    zostal.
    Potem widac doszli do wniosku ze to juz nie ma sensu

    > Widzisz, po raz kolejny upada Twoja wersja (nie tylko zresztą),
    > że
    > telefon (smartphone) nadaje się do wszystkiego.

    Ale w czym problem ? Ze 17" ekran nie miesci sie w kieszeni, to
    przeciez doskonale wiem :-)

    > Sam pomysł czytania
    > książki z telefonu na plaży uważam za dość irracjonalny - poza
    > plażą

    A czemu ?

    > podobnie. Do czytania książek są specjalne e-readery, które mają
    > inne
    > wyświetlacze.

    A sa jakies przeszkody zeby taki wyswietlacz byl w telefonie ?

    > Uhmm - próbowałeś kiedyś czytać na plaży coś na laptopie?

    Nie. Piach dyskowi szkodzi no i nie ma zasilania :-)

    > Szansa jest zerowa, ponieważ wybór jest. Jak ktoś wymyśli takie
    > wyświetlacze, które będą potrafiły sprostać wymaganiom choćby
    > takim
    > jak tutaj przedstawiane (do tego w rozsądnych cenach) to pojawią
    > się
    > wszędzie.

    No ale widzisz - wyswietlacze sa rozne. Kto w telefonie potrzebuje
    kwiecistych kolorow ? :-)

    J.