    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ekrany w słońcu
    Date: Tue, 31 May 2011 10:20:50 +0200

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
    > Teraz więc wersja na poziomie podstawówki: ekrany są albo
    > czytelne w
    > słońcu, albo dają obraz wysokiej jakości. Ekranów które potrafią
    > jedno i
    > drugie jeszcze nie wymyślono. Klienci, jak pokazują wyniki
    > sprzedaży,
    > wybierają ekrany dające obraz wysokiej jakości, pozwalające
    > wyświetlać
    > zdjęcia i filmy, więc producenci montują takie ekrany, jakie chce
    > mieć
    > większość klientów. Zapewne - tak jak ja - w większości używają
> [...]

    No, tak prawde mowiac nikt sie mnie nie pytal co wole.
    Tylko tak w pewnym momencie w sprzedazy pojawily sie wylacznie
    telefony z ekranami na ktorych bez podswietlenia nic nie widac.
    No dobra - moze nie wylacznie, nie sledzilem pilnie oferty, w
    kazdym badz razie nie bylo rzucajacego sie w oczy podkreslenia
    "telefon z obrazem o wysokiej jakosci" i "telefon oszczedzajacy
    energie w dzien - nie wymaga podswietlenia".

    Programistom tez chyba zapomnieli powiedziec, bo uparcie dawali
    jakies wygaszacze ekranu itp.

    Ale moze robili badania konsumenckie i im wyszlo ze klienci
    narzekaja na niska jakosc obrazu.
    Ja tam raczej narzekam teraz na niska jakosc obrazu w pelnym
    sloncu - ksiazki na plazy nie mozna sobie poczytac, zdjecia trzeba
    robic w ciemno itp.
    Cos podejrzewam ze ich producenci wyswietlaczy namowili na "nowe,
    lepsze" - to takie wzieli :-)

    W sumie - komu sie nie podoba, niech pisze do dzialu marketingu. Im
    wiecej bedzie takich listow tym wieksza szansa na wiekszy wybor.

    J.