  • 11. Data: 2012-05-02 10:04:56
    Temat: Re: efektowne pokonywanie zakrętu
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > a te widziałeś?
    > http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
    > http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

    Rozstaw kół nie ten, i prędkość nieco inna.

  • 12. Data: 2012-05-03 11:23:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@vbkk11...
    > Rozstaw kół nie ten, i prędkość nieco inna.

    ale za to nie pojedynczy zakręt w kilku ujęciach..

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

  • 13. Data: 2012-05-05 15:18:39
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbvx4...
    ile maszyn trzeba rozbić by takie coś wyrzeźbić?
    filmik:
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1
    000/

    oj tam oj tam. Tu wszyscy tak robią
    http://www.youtube.com/watch?v=XFN46mkQfD8

  • 14. Data: 2012-05-07 08:48:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-01 11:54, Marcin N pisze:

    > - Ile razy się wywróciłeś, żeby to umieć?
    > - Od pięciu lat codziennie się wywracam kilka razy.
    >
    > Żeby nie być gołosłowny - wywrócił się przy mnie dwa razy.

    Jak sie nie psewrucis, to sie nie naucys - powiedzialby Rzako gdyby
    uzywal gwary.

    pozdr
    newrom
    --