  • 1. Data: 2012-04-30 17:12:40
    Temat: efektowne pokonywanie zakrętu
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    ile maszyn trzeba rozbić by takie coś wyrzeźbić?
    filmik:
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1
    000/

  • 2. Data: 2012-04-30 17:24:08
    Temat: Re: efektowne pokonywanie zakrętu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 05:12 PM, WIADRO wrote:
> [...]
    > filmik:
    > http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1

    Zaraz tam rozbić. Trza dużo jeździć i powoli ogarniać temat. Ja już w
    pełni ogarniam uślizgi tyłu choć raz omało nie było hajsajda - na
    szczęście skończyło się na szlifie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-30 22:01:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbvx4...
> [...]
    > filmik:
    > http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1

    a te widziałeś?
    http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
    http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

  • 4. Data: 2012-04-30 22:01:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

  • 5. Data: 2012-04-30 22:02:23
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    ...Ja już w
    > pełni ogarniam uślizgi tyłu ...

    > Artur
    > ZZR 1200

    wrzuc jakis filmik, porownamy z tym crafarem :)))
    moze byc z komorki :)

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 6. Data: 2012-04-30 22:04:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > >
    > Zaraz tam rozbić. Trza dużo jeździć i powoli ogarniać temat. Ja już w
    > pełni ogarniam uślizgi tyłu choć raz omało nie było hajsajda - na

    przy jakiej prędkości, bo na skrzyżowaniu VTX, który ma 160Nm to ja też
    ogarniałem :P

  • 7. Data: 2012-05-01 02:03:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 10:02 PM, doomin13 wrote:
    > ...Ja już w

    > wrzuc jakis filmik, porownamy z tym crafarem :)))
    > moze byc z komorki :)

    Nie ma co kręcić, też nie napisałem, że jestem pro jak ten gość
    ale nie mam już odruchu panicznego z zamykaniem przepustnicy jak wyczuję
    uślizg tyłu a wręcz dla funu czasem odkręcam jeszcze bardziej bo da się
    to w dużym stopniu kontrolować, nawet w złożeniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-05-01 02:05:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 10:04 PM, Kuba (aka cita) wrote:

    > przy jakiej prędkości, bo na skrzyżowaniu VTX, który ma 160Nm to ja też
    > ogarniałem :P

    Nie patrzyłem bo generalnie nie jaram się tym, napewno nie jest to 160 km/h
    ale też nie 30 km/h. Ogarnianie w sensie nie zamknięcie przepustnicy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-05-01 11:54:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-30 17:12, WIADRO pisze:
> [...]
    > filmik:
    > http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1

    Pytałem kiedyś chłopaka, który trenował na moich oczach stunt. Miał
    piąte miejsce w Polsce.

    - Ile razy się wywróciłeś, żeby to umieć?
    - Od pięciu lat codziennie się wywracam kilka razy.

    Żeby nie być gołosłowny - wywrócił się przy mnie dwa razy.

  • 10. Data: 2012-05-01 15:17:07
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 11:54, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Żeby nie być gołosłowny - wywrócił się przy mnie dwa razy.

    Znaczy zrobil to, zeby zachowac twarz :)

    W koncu po cos te klatki montuja.

    --
    amos