  • Data: 2009-07-21 11:28:00
    Temat: Re: efekt rozmazanego tła
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrząc na kąt fotografii i rozmycie drogi stawiam na PSa.

    Witam
    To zdjęcie nie jest z PS-a, wiem bo robiłęm je sam;) Chodziło mi raczej
    o uzyskanie takiego efektu na zdjęciu na którym jestem sam, w związku z
    czym nie mogę to zrobić aparatem natomaist żoneczka nie potrafi;)
    Proponowany wcześniej filtr dał radę. Próbowałem go używać wczesneij ale złe
    ustawienia wprowadzałem i dlatego nie wyglądało dobrze- później popróbowałem
    i jest OK. Mam dostęp do PS-a ograniczony w związku z tym pytałęm na grupie
    a nie szukałem sam- nie mam takiej możliwości czasowej. W każdym razie
    wszystkim dziękuję za pomoc.
    Łukasz Goran Gądzik
    151731