  • Data: 2004-02-18 07:40:48
    Temat: Re: .edu.pl dla mas?
    Od: Wiesiek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Feb 2004 07:23:01 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl wrote:

    >Nie jestes w stanie zrozumiec, ze zeby zrobic portal trzeba wlozyc duzo
    >pieniedzy, a nie wloze pieniedzy dopoki nie bede pewny jakosci prawa.
    Dokladnie.
    Moj klient bral wszystko na siebie jako osobe prywatna.
    To ma swoje minusy przy wymianach banerow... Wiadomo firmy chca miec
    fakture itp.

    Po za tym zostaje problem ludzi ktorzy musza to jakos zlozyc do kupy.
    Jedna osoba nie jest w stanie przygotowac chocby najprostrzego portalu
    tematycznego. Zaznaczam wyraznie _PORTALU_ a nie tandetnej strony
    zawierajacej kilka informacji.

    A NASK naskiem... domena moze zawsze zniknac i ciezko bedzie z
    dochodzeniem praw. Zawsze istnieje jeden przewodni motyw:
    Nask: nie zaplacil pan faktury
    Klient: nie dostalem jej wogole
    Nask: wyslalismy ja i wrocila do nas z adnotacja ze pan nie zgadza sie
    na jej odbior
    Klient: ????
    Nask; Czas oplaty za domene minal wiec zostala ona skasowana

    Potem tylko zaczyna sie zabawa z ksiegowoscia i roszczenie sobie praw
    kiedy to ktos inny podpatrzy taka sama domene i ja zarejestruje.

    --
    Wiesiek