  • Data: 2004-02-18 10:17:14
    Temat: Re: .edu.pl dla mas?
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a to przepraszam :-))))))

    A nie ma sprawy

    > oczywiscie...., a swistak pali ze sreberka....

    Artur przynaj to wreszcie ze chciales na tym zarobic bez ponoszenia
    specjalnej pracy.
    Bylo to legalne , mogles tak zrobic czyli potencjalnie duzo kasa bez nakladu
    czyli cwaniak :).
    Nie doszukuj sie w moich wypowiedziasz ze nazywam cie przestepca czy jakims
    wyludzaczem.

    Nie mow ze nie zarejestrowalbys www.gazeta.pl gdyby byla wolna :))

    > Nie unos sie. Pewnie tylko hutnik, gornik i rolnik maja prawo byc uczciwi.
    > Inwestowanie duzych pieniedzy we wlasne pomysly jest czynem gorszacym.

    Powiedzmy ze WEDLUG MNIE srednio moralnym ale w pelni legalnym.

    > NASK ma zapewnic sprawna techniczna dns, "cwaniakowanie razem z UM" w ich
    > wykonaniu swiadczy jedynie o jakosci instytucji publicznych, a tym samym o
    > jakosci panstwa i roli obywatela (dla przedszkolakow: obywatel w tym
    > ukladzie jest dojna krowa, ktora moze, co nawyzej, muuuuuu; i niech nie
    > przeszkadza...)

    Masz pretensje do NASKU o to co sam robisz. NASK jest firma komercyjna i sam
    cwaniakuje jak zarobic i sie nie narobic.
    A UM woli wycwaniakowac domene niz za nia placic co jest naturalnym odruchem
    choc rownie waptliwym moralnie jak dzialania NASKu.