-
21. Data: 2011-05-27 10:57:52
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:irnjv7$ha6$1@mx1.internetia.pl...
>W dniu 2011-05-27 00:25, yabba pisze:
> (...)
>> Jak widać przejazd przez bramę mu zaszkodził, więc projektant nie
>> przewidział każdego uszkodzenia. Może podłoga kewlarowa składa się z
>> płyt i kątownik w bramie trafił w miejsce łączenia płyt i wyrwał tylną
>> płytę z mocowań, a ona uszkodziła wężyk lub zaworek schowany pod nią.
>> Chyba testowali ten samochód tylko komputerowo, bez testów po polskich
>> drogach.
>
> Sugerujesz, że Irlandczycy celowo zaimportowali fragment z okazji
> wizyty Obamy?
>
>
W Irlandii tylu Polaków. Może bramę robili nasi?
--
Pozdrawiam,
yabba
-
22. Data: 2011-05-27 12:35:33
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:irnk60$a2f$...@n...onet.pl...
> Bo szansa że przypadkowa awaria nastapiła dokładnie w momencie gdy
> przytarł tym podwoziem jest nieporównanie niższa niż błąd konstrukcji?
problem w tym że nie przytarł, jest drugi filmik kręcony kamerą z boku i
widać, że w momencie kiedy mu się podwozie chowa, ma jeszcze prześwit, poza
tym jakby przytarł, to by nie było huku uderzenia podwoziem o garba, bo by
po prostu osiadł i tyle
-
23. Data: 2011-05-27 12:36:04
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4ddf5807$0$2439$6...@n...neostrada
.pl...
> A może to schowanie się kół było typową reakcją zawieszenia adaptacyjnego,
> w celu wypoziomowania auta?
jest to jakaś koncepcja
-
24. Data: 2011-05-27 23:07:29
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "Jacek" <s...@o...pl>
Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał w wiadomości
news:120e54ef-3b88-434e-bb08-Trudno powiedziec. Te samochody robi malutka
firma i oczywisci zadnych
danych na temat tego pojazdu sie nie publikuje. On przypomina
Cadillacka tyko z wygladu. Jest to pojazd specjalny, ciezko
opancerzony, tak ze zadne seryjnie produkowane podwozie samochodu
osobowego nie bylboy nawet w przyblizeniu zdolne sprostac obciazeniom.
Podwozie ciezkiego trucka moze by sie nadawalo, ale raczje by nie
pasowalo do sylwetki tego pojazdu.
-------------------
żeby Cie nie skłamać, gdzieś dzisiaj w Fakcie czytałem dane techniczne tego
wózka:
cadillack po max tuningu, 8 ton masy, silnika nie pamiętam, jakiś potwór
pewnie, ale Vmax ograniczona do 100kmh,
nadciśnieniowa instalacja powietrza itp.
Moze ktoś zrobił skan
Jacek