  • 1. Data: 2021-06-25 18:08:34
    Temat: eToll
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/e-t
    oll-zamiast-viatoll-a-horror-dla-setek-tysiecy-kiero
    wcow-i-wlascicieli-ciezarowek/x7t6wx5

    Nowy system, nowe problemy :-)

    nas cywili na szczescie malo dotyczy.

    J.

  • 2. Data: 2021-06-25 18:15:33
    Temat: Re: eToll
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2021 o 18:08, J.F pisze:

    Przeczytałm eTroll;)

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-06-25 19:01:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 18:15:33 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 25.06.2021 o 18:08, J.F pisze:
    >
    > Przeczytałm eTroll;)

    Kto wie, kto wie :-)

    Cos wlasnie mowia, ze eToll sparalizowal bramki :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-06-25 19:20:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > Kto wie,

    Każdy, kto wie, że J.F to zwykły troll.

    Przy okazji wdrożenia nowego systemu poboru opłat coś sobie poczytałeś, ale
    jak to u ciebie trolliku wniosków nie wyciągnąłeś żadnych.

    Usenet nie jest tablicą ogłoszeń, dobrze o tym wiesz Jarek, ale robisz z
    siebie kawał chuja...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2021-06-26 14:00:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.06.2021 o 18:08, J.F pisze:

    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/e-t
    oll-zamiast-viatoll-a-horror-dla-setek-tysiecy-kiero
> [...]

    To nie, ale np taki epuap już tak.

  • 6. Data: 2021-06-26 14:18:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2021 o 14:00, ii pisze:

    > To nie, ale np taki epuap już tak.

    https://www.youtube.com/watch?v=6r9PpsaTunM

    Dla niecierpliwych

    https://youtu.be/6r9PpsaTunM?t=102

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-06-28 09:12:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 19:20:14 +0200, TomN wrote:
> [...]
    > jak to u ciebie trolliku wniosków nie wyciągnąłeś żadnych.
    >
    > Usenet nie jest tablicą ogłoszeń, dobrze o tym wiesz Jarek, ale robisz z

    No jak nie, jest news, to zapodalem :-P

    To bylo w piatek, a w niedziele slysze "gigantyczne korki na A4 przed
    bramkami" "rozladowano w godzine, bo zrezygnowano z poboru oplat".

    No i slusznie - jak kasy nie wyrabiaja, to nie powinno sie placic :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-07-04 15:27:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.06.2021 o 09:12, J.F pisze:

> [...]
    > bramkami" "rozladowano w godzine, bo zrezygnowano z poboru oplat".
    >
    > No i slusznie - jak kasy nie wyrabiaja, to nie powinno sie placic :-)

    Wczoraj jadę sobie ... kilka kilometrów po autostradzie mi nawigacja
    wyznaczyła. Więc sobie pomyślałem, że nie będę żałował kucy. Na takim
    odcinku nie zje nie wiadomo ile. No i naciskam, mam już odchyloną
    wskazówkę ... k... korek. No i okazało się, że ten korek do bramek był.
    I tak powoooooli metr po metrze poruszamy się. Z 15 min. Jestem już
    przed bramkami ... otwarli.

  • 9. Data: 2021-07-06 09:09:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jul 2021 15:27:26 +0200, ii wrote:

> [...]
    > wskazówkę ... k... korek. No i okazało się, że ten korek do bramek był.
    > I tak powoooooli metr po metrze poruszamy się. Z 15 min. Jestem już

    To bylo tydzien temu, a w niedziele ... znow widze jakis wielki korek
    pod Wroclawiem przed bramkami. Bramki wjazdowe - wiec niby nic sie nie
    zmienilo, czasu na placenie nie trzeba.
    Wczoraj znow jakies spory korek ... tyle tylko ze kilometr przed
    bramkami stoi karetka, a korek jakos przyspiesza. Wypadek byl?
    Ale - z przeciwnej strony widze wielki korek do bramek koncowych, i
    troche wczesniej do zjazdu Wroclaw -Wschod.

    A z kolej dalej na mniejszym zjezdzie - mowia/pisza, ze prawy pas
    tylko dla eToll, a nad lewa bramka czerwony krzyzyk.
    Wiec sie ustawiam w kolejce do prawej ... i widze jak ktos przejezdza
    przez lewa w trybie automatycznym.
    Kasjerka mowi, ze viatoll jeszcze dziala :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-07-07 11:11:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 06.07.2021 09:09, J.F wrote:
    > To bylo tydzien temu, a w niedziele ... znow widze jakis wielki korek
    > pod Wroclawiem przed bramkami. Bramki wjazdowe - wiec niby nic sie nie
    > zmienilo, czasu na placenie nie trzeba.

    Może wakacje się zaczęły? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --