  • 1. Data: 2024-06-29 05:28:39
    Temat: eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Miałem ostatnio po raz pierwszy okazję używać sieci po eSIM'ie. Co
    prawda via komórka żony ale w kwestiach organizacyjno-logistycznych
    (choć nie cenowych) okazało się to sporą wygodą. W tej chwili mam przed
    sobą wyjazd i jak to bywa, rozglądam się co i gdzie (data sim) mam
    polować, żeby mieć niezależną łączność. No i tym razem widzę, że wcale
    dużych różnic pomiędzy planami esim a fizycznym simem nie ma, co w
    sposób zrozumiały spowodowało u mnie wzrost apetytu na posiadanie takiej
    opcji.

    Zacząłem się rozglądać szerzej, i widzę że jest tego kupe (operatorów
    esim) i cena, choć zwykle wyższa to nie na tyle, aby przyćmiła większą
    wygodę.

    Czy ktoś ma tu jakieś negatywne doświadczenia najlepiej w porównaniu z
    fizycznymi simami (z tym co oferują)?
    Tego się wydaje być dużo i są oczywiście strony agregujące oferty jak np.:
    https://esimdb.com/

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2024-06-29 08:23:32
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

> [...]
    > fizycznymi simami (z tym co oferują)?
    > Tego się wydaje być dużo i są oczywiście strony agregujące oferty jak np.:

    Na czym polega ta spora wygoda?

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 3. Data: 2024-06-29 09:42:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 cze 2024 o 08:23, ALEX Martinez pisze:

    > Na czym polega ta spora wygoda?

    Nie zgubisz tacki podczas zmiany SIMki?
    Mając ,,hybrydowy'' (albo SIM albo katta pamięci) slot
    i SIM oraz eSIM, możesz mieć dwa numery i kartę pamięci...

    Nie mam i nie używałem...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2024-06-29 10:05:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-29, ALEX Martinez <a...@b...pl> wrote:

    > Na czym polega ta spora wygoda?

    Na tym, że mogę mieć wszystko załatwione w minutę teraz i od razu w
    momencie zaistnienia potrzeby i nawet nie muszę wkładać karty do
    teleonu. Kontekstem jest oczywiście podróżowanie. Dla normalnego sima, w
    sytuacji najkorzystniejszej, szuka się czegoś na lotnisku i zwykle
    odrobinę przepłaca. Alternatywa to zamówić takiego pre-paida przed
    wyjazdem, co jest zwykle droższe. W sytuacji skrajnej, czekałem na
    lotnisku w kolejce blisko godzine w połączeniu z atrakcjami typu
    wypełnianie formularzy z robieniem zdjęć. Również w EU jak prepaida się
    kupi to i tak trzeba łazić i rejestrować (o ile nie masz już jakiegoś
    abonamentu czy aktywnego numeru).

    Dodatkowo istniejące fizyczne SIMy typu flexiroam są koszmarnie drogie,
    a takiego eSIMa global (80-120 krajów) mogę mieć z 1-3GB dosłownie za
    kilka-kilkanaście złotych co jest idealnym rozwiązaniem jak się kibluje
    parę godzin w tranzycie na jakimś lotnisku.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2024-06-29 10:10:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > polować, żeby mieć niezależną łączność. No i tym razem widzę, że wcale
    > dużych różnic pomiędzy planami esim a fizycznym simem nie ma,

    Jeśli miałyby być, to bierz Flexa i masz i to i to naraz.

  • 6. Data: 2024-06-29 16:38:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > fizycznymi simami (z tym co oferują)?
    > Tego się wydaje być dużo i są oczywiście strony agregujące oferty jak np.:

    Czy ta karta nadaje się do położenie na tackę telefonu?

    --
    animka

  • 7. Data: 2024-06-29 17:25:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 16:38, Animka pisze:

    > Czy ta karta nadaje się do położenie na tackę telefonu?

    e-sim? Nie, to nie jest fizyczna karta.

    Robert

  • 8. Data: 2024-06-30 00:29:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > e-sim? Nie, to nie jest fizyczna karta.

    Aha, czyli jakaś wirtualna. Jak człowiek czegoś nie widział czy nie
    korzysta z tego to guzik wie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2024-06-30 10:45:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.06.2024 o 00:29, Animka pisze:

    > Aha, czyli jakaś wirtualna. Jak człowiek czegoś nie widział czy nie
    > korzysta z tego to guzik wie.

    Widziałaś kiedyś fale radiowe? A radio tak i działa :)
    Podobnie z Internetem. Widziałaś Internet?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-06-30 15:58:32