  • Data: 2014-05-04 02:18:09
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: "nowyr" <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    news:lk2ne3$o2d$1@mx1.internetia.pl...

    > Gdyby miał pewność, że zdarzenie zostanie zarejestrowane to może by się
    > chociaż zatrzymał i udzielił pomocy. Ale on chce mieć przede wszystkim
    > pewność, że pozostanie bezkarny. I to nazywa prawem do obrony.

    Tak działa prawo do obrony. Nie musisz dostarczać dowodów na samego siebie.
    Np działasz selektywnie. Jak dowody mogą ci zaszkodzić to ich nie
    ujawniasz.. A to czy udzielisz pomocy czy nie to inna sprawa. Jak pojadę
    pijany to i tak się nie zatrzymam. Ewentualnie oddam się w ręce organów
    dopiero jak wytrzeźwieję :-) Powiem, że uciekłem trzeźwy, a uciekłem bo
    byłem w szoku :-)
    Wiesz co proponuję? eCall dla każdego pieszego, obowiązkowy. W końcu zły
    kierowca może się nie zatrzymać.
    Ja nie chcę żyć w kraju gdzie władza rejestruje gdzie jadę swoim samochodem
    i tyle.