  • 11. Data: 2018-03-27 18:19:07
    Temat: Re: eCall
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 11:53, p...@g...com pisze:
    > --Fejsbuk też gromadził w teorii dane tylko dla siebie ;-)
    >
    > nie chce mi sie szukac po polsku ale w Niemczech zbieranie danych anonimowych jest
    zapisane w umowie :-)

    > https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/onstar/
    download/onstarservices-privacystatement-germany.pdf

    > Wir erheben, speichern und verarbeiten anonymisierte
    > Daten (solche Daten, die nicht mehr auf Sie zurückgeführt
    > werden können) für statistische Zwecke und für die
    > Analyse und Verbesserung unserer Services.

    I co, w Niemczech nie logują i nie przechowują przez 2 lata korzystania
    z GSM ? Bo na tym ten system bazuje. Jest przewidziana między innym
    możliwość oddzwonienia do samochodu co z założenia wymaga identyfikacji
    terminala. Może sam eCall sobie nic nie rejestrować, ale GSM na którym
    działa to zrobi.

  • 12. Data: 2018-03-27 18:25:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 11:40, T. pisze:
    > Tak pewnie będzie, ale czy to źle? Viatoll jest bardzo wygodnym
    > narzędziem...

    Tak drobnymi kroczkami jesteśmy przyzwyczajani do inwigilacji w coraz
    większym stopniu.
    A tyle jest lamentów że w Polsce "wadza" niedemokratyczna i chce trzymać
    biedny uciśniony naród za mordę. :-)

  • 13. Data: 2018-03-27 20:15:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 17:16, Poldek pisze:
> [...]
    .pl...
    system-ecall-obowiazkowy-od-1-kwietnia-2018.html

    > Jak wiadomo bezpłatne autostrady są budowane z darmowego asfaltu i
    > betonu przez pracujących społecznie i za darmo robotników. Robią to
    > maszynami, które dostali w prezencie od św. Mikołaja, na gruncie, który
    > spadł z nieba w gratisie. Utrzymaniem bezpłatnych autostrad zajmują się
    > pracujący nieodpłatnie pracownicy, jeżdżący gratisowymi samochodami
    > chodzącymi na bezpłatną oczywiście benzynę.

    A jak do swojego sracza idziesz to też wrzucasz monetę czy może jakoś
    inaczej to rozwiązałeś ?

  • 14. Data: 2018-03-27 20:45:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To było chyba w Demolition Man ;-)

    Wiedziałem że dzwonią, ale nie ten kościół:)

  • 15. Data: 2018-03-27 21:00:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-27 o 20:15, kk pisze:
    .pl...
    system-ecall-obowiazkowy-od-1-kwietnia-2018.html

    > A jak do swojego sracza idziesz to też wrzucasz monetę czy może jakoś
    > inaczej to rozwiązałeś ?

    Sracz mam oczywiście za darmo, bo dostałem od św. Mikołaja w prezencie
    grunt, na którym jest on zbudowany. Potem w gratisie przyjechały cegły,
    cement, gratisowa muszla, rury darmowe, krany i umywalka darmowe
    (prezent od społeczeństwa), ciepła woda jest bezpłatna, a zimna gratis,
    a odbiór nieczystości, podobnie jak papier toaletowy przysługuje mi
    bezpłatnie.

  • 16. Data: 2018-03-27 21:08:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 21:00, Poldek pisze:
> [...]
    > (prezent od społeczeństwa), ciepła woda jest bezpłatna, a zimna gratis,
    > a odbiór nieczystości, podobnie jak papier toaletowy przysługuje mi

    To jeszcze raz, wrzucasz monetę za każdym razem czy jakoś inaczej to
    rozwiązałeś ?

  • 17. Data: 2018-03-27 21:25:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-27 o 21:08, kk pisze:
    .pl...
    system-ecall-obowiazkowy-od-1-kwietnia-2018.html

    > To jeszcze raz, wrzucasz monetę za każdym razem czy jakoś inaczej to
    > rozwiązałeś ?

    Inaczej -> wszystko gratis.

  • 18. Data: 2018-03-27 21:28:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 21:25, Poldek pisze:
    .pl...
    system-ecall-obowiazkowy-od-1-kwietnia-2018.html

    > Inaczej -> wszystko gratis.

    Dobrze wiemy, że nie gratis, ale myta na takiej drodze nie płacimy. I
    taki powinien być standard. Bo wyobraźmy sobie, że za chodzenie po
    chodniku też trzeba płacić.

  • 19. Data: 2018-03-27 22:46:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-27 o 12:25, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Taa, jasne;-)

    W nowych samochodach można to połączyć z komputerem i nie da się
    wyłączyć. Jak nie da sygnału to komputer nie zapali silnika a tylko
    wyświetli informację że chce do serwisu bo moduł eCall nie działa.
    Zawodowi kierowcy w nowych ciężarówkach nie mogą spuścić ON i
    sprzedać jak kiedyś. Bo jak nagle ze zbiornika zginie zawartość kilku
    kanistrów to komputer wyświetli info że ma wyciek paliwa i poprosi
    o serwis. I tylko po skasowaniu błędu (przez serwis) da się odpalić.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-03-27 22:47:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-27 o 17:09, Yogi(n) pisze:

    > To było chyba w Demolition Man ;-)

    A nie w ósmym elemencie?