  • Data: 2018-03-27 18:19:07
    Temat: Re: eCall
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-27 o 11:53, p...@g...com pisze:
    > --Fejsbuk też gromadził w teorii dane tylko dla siebie ;-)
    >
    > nie chce mi sie szukac po polsku ale w Niemczech zbieranie danych anonimowych jest
    zapisane w umowie :-)

    > https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/onstar/
    download/onstarservices-privacystatement-germany.pdf

    > Wir erheben, speichern und verarbeiten anonymisierte
    > Daten (solche Daten, die nicht mehr auf Sie zurückgeführt
    > werden können) für statistische Zwecke und für die
    > Analyse und Verbesserung unserer Services.

    I co, w Niemczech nie logują i nie przechowują przez 2 lata korzystania
    z GSM ? Bo na tym ten system bazuje. Jest przewidziana między innym
    możliwość oddzwonienia do samochodu co z założenia wymaga identyfikacji
    terminala. Może sam eCall sobie nic nie rejestrować, ale GSM na którym
    działa to zrobi.