  • Data: 2014-03-10 19:31:32
    Temat: Re: eCall
    Od: "nowyr" <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Koval" <j...@o...pl> wrote in message
    news:lfkmqn$pur$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Użytkownik "nowyr" <d...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Tam też jest taka sama funkcja i inwigilacja w postaci metadanych
    > do logowania do BTSów i nalezy telefon wyłączyć natychmiast.

    Mając własny telefon nasz wybór i możesz go wyłączyć/wyjąć baterię kiedy
    zechcesz. W przypadku eCall nie da się tego zrobić od razu gdyż eCall ma
    wewnątrz podobno baterię na kilka godzin może dni i pewnie wewnętrzną,
    zapasową antenę.Posiadanie stale włączonego urządzenia namierzającego nie
    jest dobre gdyż może zostać użyte przeciw właścicielowi w każdej chwili.
    Ryzyko wynikające z późnego udzielenia pomocy jest znikome w stosunku do
    szkód jakie może wyrządzić właścicielowi. Ja nie godzę się na zbieranie
    "kwitów" na samego siebie przez samego siebie.