    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: e52 - czy warto uaktualnic firmware?
    Date: Thu, 09 Aug 2012 14:19:02 +0200

    On 2012-08-09 10:43, Q wrote:

    > Troche OT:
    > Mam to samo w E71 (zwis na ok. 10 sekund po rozlaczeniu, anulowaniu
    > wybierania nr, itd.),
    > tyle, ze tam juz jest najnowszy firmware i nowszego raczej juz nie bedzie
    > :/.
    > Ktos poradzil sobie z ta dziwna przypadloscia?

    Ja przekonalem sie na przykladzie N8, ze Nokia nie zostawila bez powodu
    w Nokii Suite opcji ponownego flashowania ta sama wersja. Po calkowitym
    resecie mojej komorki (N8) sklep odpalany na telefonie nie uruchamial
    sie...bo nie, hard resety nie pomagaly.
    Po ponownym przeflashowaniu przeszlo mu. Sugerowalbym Ci reset do
    czysta, sprawdzenie czy moze juz teraz jest ok, jesli nie przeszlo
    - ponowna instalacje firmware.