    From: "Piotrek" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e46 - pompa wspomagania
    Date: Mon, 16 Apr 2012 11:19:45 +0000 (UTC)

    > Druga sprawa, jako ze obecna pompa ma przebieg 78kkm to dziwi mnie
    > troche fakt, ze padla. Slyszalem plotke, ze w zbiorniczku z plynem jest
    > jakis filtr i ten zbiorniczek powinno sie rowniez wymienia - nie wiem
    > czy to bylo robione czy nie. Olej w przekladni byl wymieniany 2 lata
    > temu gdy kupilem auto.

    Prawda jest taka że E46 to nie jest trwałe dobre BMW jak E30 czy E34. Nie wiem
    czy widziałeś np tę stronę:

    http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/eksploatacja/typ
    owe-usterki-bmw-e46/

    padające tylne mosty... no przesada, w 10 letnim BMW??? Brat miał kiedyś E30
    nie było takich usterek, pompa wspomagania jeszcze fabryczna była mimo że jak
    pozbył się tego auta to miało 25 lat (1984 rocznik). Powodem zbycia nie był
    fakt że się psuła tylko po prostu dużo paliła i miała słabego kopa 320i - 125
    KM. Ale pamiętam gdy ją kupił jakoś w 98 to było to najszybsze auto na osiedlu :)