  • Data: 2011-12-08 21:15:05
    Temat: Re: dzwonienie do play?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To oświecę Cię, sieci które istnieją od 1996 roku i wirtualne Twory
    > siedzące na nich są zwykłe, a pasożyty nowej epoki, do których płaci się
    > kosmiczne stawki z tych powyższych są "niezwykłe" i jest nim play,
    > polsat, rydzyk itp
    to ja Cię teraz oświecę. NAzwijmy plus orangę i tmobile "W3". Załóżmy ze
    wewnątrz w3 są tzw"normalne stawki". W wielu przypadkach (nie zawsze)
    dzwoniąc z w3 do play zapłacisz wiecej. owa różnica pomiędzy (wiecej
    minus normalne stawki) trafia... do playa? błąd... duża jej częśc jak
    nie większość pozostaje w W3.
    Rzecznik ORange zapytany jak to sie dzieje ze "dysproporcja urzędowa"
    jest niwelowana co pół roku a ceny połączeń nie spadają, odpowiedział ze
    niema takiego prawa które nakazuje obniżanie cen połączeń.
    ToMasz