  • Data: 2010-07-09 16:08:23
    Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
    Od: "MK" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest nadzieja, ze sami sie wytluka
    > http://www.tvn24.pl/12690,1663733,0,1,zobaczylismy-t
    ylko-kurz-i-lamiaca-sie-ciezarowke,wiadomosc.html
    > pozdrawiam

    Sam możesz kiedyś zasłabnąć i zobaczymy kto jest mądry ...

    Ja nie jeżdżę już dużym, ale jak by na kursie prawa jazdy kat. B wsadzali
    delikwenta na 2h jazdy po mieście na miejscu pasażera w ciężarówce to by
    się dużo poprawiło. Zobaczył by 1 z 2 jak to jest jechać dużym i nie pchali
    by się przed jadącą ciężarówkę zaraz przed światłami jak jest czerwone czy
    jakiś korek itd.

    To takie ot tematu z tymi wypadkami bo wina bezdyskusyjna w tych
    przypadkach.

    Ja dodam od siebie że jak widzę duże auto w lusterku, nawet busa (też może
    być załadowany) jak stoję w korku czy czerwonym świetle i mam jakieś auto
    przed sobą to mam właśnie oczy z tyłu i z przodu żeby w razie czego uciec na
    pobocze, a jak go nie ma to niestety między samochody, ale życie wolę
    uratować .

    Inna sprawa to taka że odstęp między pojazdami stojącymi praktycznie nie
    istnieje. Nie ma reguły czy to trasa czy miasto, a dlaczego ?? Bo zaraz
    jakiś tępy c... wepchnie się w taki odstęp ...